Klacht POSTNL: Pakje met spoed service verstuurd, 64,50 betaald, kwam pas 14 dagen later aan

Klachtnummer
# 251540
Gebruiker
niet correct
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Naar aanleiding van mijn ingediende klacht die ik op 16 december heb verstuurd, komt hier het gevraagde Transactienummer 4241429500119867 en de barcode is, H9985321258.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte Heer/mevrouw Massij,

    Dank voor uw informatie, graag bericht ik u het volgende.

    Inmiddels heeft mijn collega de gegevens op het pakket aan laten passen zodat het zo spoedig mogelijk aan zal komen. Uiteraard heb ik aangegeven dat u een vergoeding zou willen ontvangen gezien het pakket niet op tijd bij de geadresseerde is aangekomen. Ik kan hier zelf geen uitspraken over doen. Mijn collega die uw onderzoek in behandeling heeft zal dan ook contact met u opnemen over dit verzoek.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annelies
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen