Klacht POSTNL: Pakje naar Guatemala blijft in transit hangen.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 361236
Gebruiker
Guatemala
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakje verstuurd naar Guatemala op 25 maart.
Geeft al 12 dagen aan dat het in transit is.
Belangrijk pakje, vertrouwde erop dat het 10 dagen onderweg zou zijn.

De oplossing

Onderzoek .


1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging het pakket dat u naar Guatemala heeft verzonden. Het spijt mij te om horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het spijt me dat uw pakket nog niet is afgeleverd. Voor updates in de status zijn we afhankelijk van onze partner in het buitenland. Soms kan uw pakket langer onderweg zijn. Maar wanneer de uiterste overkomstduur is verstreken kan er een onderzoek worden opgestart. Als uw pakket uiterlijk op 20 april niet is aangekomen en u heeft ook navraag gedaan bij de geadresseerde zelf, wil u vragen om contact met onze klantenservice op te nemen, om een onderzoek te laten starten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Guatemala
Datum
Uiteindelijke oplossing Kon pas na 20 april (dus bijna een maand nadat het pakket was opgestuurd )bellen met de klantenservice. Omdat Pasen ertussen zat 23 april gebeld, onderzoeksformulier ingevuld. Onderzoek gestart Uiterlijk 12 werkdagen later bericht dus 8 mei uiterlijk bericht, ben je ruim 6 weken verder en is de ontvanger al doorgereisd.Ben niet blij, duurt allemaal veel te lang!Inmiddels 8 mei geweest, geen bericht gekregen, nog steeds niet aangekomen, dus zoekgeraakt?
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad