Klacht POSTNL: pakje niet aan gekomen

Klachtnummer
# 442611
Gebruiker
harold70
Datum
1 reactie

Details

De klacht

beste tnt

mijn klacht is dat paktje LT061947977NL bij mijn thuis niet is aan gekomen maar trak en trac code zeg van wel hoe zit dit

gr harold grooten
grooten3@gmail.com

De oplossing

waar is het pakje

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een brievenbuspakket uit het Buitenland niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Er lijkt iets te zijn misgegaan met het verwerken van het pakket. Er is namelijk geen adres gekoppeld aan deze LT061947977NL code. Hierdoor kan ik ook niet zien waar uw brievenbuspakket bezorgd is.

    Omdat het pakket door de afzender onverzekerd verstuurd is, en wij alleen vanuit Nederland een onderzoek mogen opstarten wanneer een Internationaal pakketten verzekerd verstuurd is, kan ik dit niet laten onderzoeken. Mijn oprechte excuses hiervoor.

    Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. De afzender kan een onderzoek aanvragen via de Buitenlandse postorganisatie.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen