Opgelost door POSTNL: Pakje niet aangekomen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 60892
Gebruiker
Ingrid
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn pakje is niet aangekomen, hoewel op track en trace stond dat het bezorgd was. Barcode 3skaba218132873

Ik heb geen pakje gehad! Waar is het dan wel bezorgd? Niet bij mijn buren. Ben alle buren langs geweest. Niets bezorgd. Wat nu? PostNL gemaild en gebeld. Het is niet aangetekend verstuurd en daarom word geen onderzoek gestart. De postbezorger zou een bericht krijgen om de fout te herstellen. Paar dagen afgewacht. Niets.

Wel bijzonder eigenlijk, geen onderzoek. Stel je toch eens voor dat er postbezorgers zijn die een goed lopende onderneming kunnen opbouwen met niet bezorgde niet aangetekend verstuurde poststukken? Het lijkt ineens niet zo moeilijk. Er komt geen onderzoek.

Accepteren dan maar. Weg is weg. Jammer van mijn geld. En de volgende keer: Aangetekend versturen of zelf halen dus.

Gewenste oplossing

Ik wil graag een onderzoek, ook al is mijn pakket niet aangetekend verstuurd.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Ingrid
    Datum
    Vandaag is mijn pakje opeens geleverd, zonder enige aankondiging. Blij mee! Toch blijf ik het vreemd vinden dat er geen onderzoek word gedaan bij niet aangetekend verstuurde pakketten. Misschien toch iets om over na te denken?

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen