Opgelost door POSTNL: Pakje niet aangekomen

Ingrid

Mijn pakje is niet aangekomen, hoewel op track en trace stond dat het bezorgd was. Barcode 3skaba218132873

Ik heb geen pakje gehad! Waar is het dan wel bezorgd? Niet bij mijn buren. Ben alle buren langs geweest. Niets bezorgd. Wat nu? PostNL gemaild en gebeld. Het is niet aangetekend verstuurd en daarom word geen onderzoek gestart. De postbezorger zou een bericht krijgen om de fout te herstellen. Paar dagen afgewacht. Niets.

Wel bijzonder eigenlijk, geen onderzoek. Stel je toch eens voor dat er postbezorgers zijn die een goed lopende onderneming kunnen opbouwen met niet bezorgde niet aangetekend verstuurde poststukken? Het lijkt ineens niet zo moeilijk. Er komt geen onderzoek.

Accepteren dan maar. Weg is weg. Jammer van mijn geld. En de volgende keer: Aangetekend versturen of zelf halen dus.

Ik wil graag een onderzoek, ook al is mijn pakket niet aangetekend verstuurd.

POSTNL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ingrid
    Vandaag is mijn pakje opeens geleverd, zonder enige aankondiging. Blij mee! Toch blijf ik het vreemd vinden dat er geen onderzoek word gedaan bij niet aangetekend verstuurde pakketten. Misschien toch iets om over na te denken?