Klacht POSTNL: pakje niet bezorgd en er is geen actie ondernomen op mijn ingediende klacht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 466576
Gebruiker
ManonF
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakketje is nooit bezorgd. Krijg afhaal bericht voor post nl punt maar daar hebben ze het pakje nooit ontvangen. Op 19 juni heb ik een tweede klacht ingediend (na een standaard reactie op mijn 1ste klacht) en kreeg als reactie :U ontvangt binnen 2 werkdagen (maandag t/m vrijdag) via e-mail een reactie vanuit onze Klantenservice collega’s.
Ik heb tot op heden (23 juli) geen reactie ontvangen. Weet dus nog steeds niet waar het pakje is. Herhaaldelijk melding gemaakt op FB messenger, krijg antwoord terug dat ze een melding maken en dat er contact met me opgenomen wordt. Echter geen actie vanuit Post NL.

Gewenste oplossing

Ik zou een reactie op mijn klacht van 19 juni (na 4 weken radiostilte) erg op prijs stellen. En ik wil weten waar het mis is gegaan
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u hier graag informatie over wilt. Ik heb er zelf nogmaals naar gekeken en zie dat de zending, doordat het niet was afgehaald op 24-6-2020 retour is gezonden naar de afzender. Op 25-6-2020 is het bij de afzender afgeleverd. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de afzender, zodat de zending opnieuw naar u wordt verstuurd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen