Klacht POSTNL: pakje niet bezorgd en er is geen actie ondernomen op mijn ingediende klacht

ManonF

Pakketje is nooit bezorgd. Krijg afhaal bericht voor post nl punt maar daar hebben ze het pakje nooit ontvangen. Op 19 juni heb ik een tweede klacht ingediend (na een standaard reactie op mijn 1ste klacht) en kreeg als reactie :U ontvangt binnen 2 werkdagen (maandag t/m vrijdag) via e-mail een reactie vanuit onze Klantenservice collega’s.
Ik heb tot op heden (23 juli) geen reactie ontvangen. Weet dus nog steeds niet waar het pakje is. Herhaaldelijk melding gemaakt op FB messenger, krijg antwoord terug dat ze een melding maken en dat er contact met me opgenomen wordt. Echter geen actie vanuit Post NL.

Ik zou een reactie op mijn klacht van 19 juni (na 4 weken radiostilte) erg op prijs stellen. En ik wil weten waar het mis is gegaan

Ik snap inderdaad dat u hier graag informatie over wilt. Ik heb er zelf nogmaals naar gekeken en zie dat de zending, doordat het niet was afgehaald op 24-6-2020 retour is gezonden naar de afzender. Op 25-6-2020 is het bij de afzender afgeleverd. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de afzender, zodat de zending opnieuw naar u wordt verstuurd.