Klacht POSTNL: pakje niet bezorgd en er is geen actie ondernomen op mijn ingediende klacht
Details
Klacht
Pakketje is nooit bezorgd. Krijg afhaal bericht voor post nl punt maar daar hebben ze het pakje nooit ontvangen. Op 19 juni heb ik een tweede klacht ingediend (na een standaard reactie op mijn 1ste klacht) en kreeg als reactie :U ontvangt binnen 2 werkdagen (maandag t/m vrijdag) via e-mail een reactie vanuit onze Klantenservice collega’s.Ik heb tot op heden (23 juli) geen reactie ontvangen. Weet dus nog steeds niet waar het pakje is. Herhaaldelijk melding gemaakt op FB messenger, krijg antwoord terug dat ze een melding maken en dat er contact met me opgenomen wordt. Echter geen actie vanuit Post NL.
Gewenste oplossing
Ik zou een reactie op mijn klacht van 19 juni (na 4 weken radiostilte) erg op prijs stellen. En ik wil weten waar het mis is gegaan- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.