Klacht POSTNL: Pakje niet bezorgd en is na onderzoek gewoon foetsie!! gejat dus zoals ik het bekijk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 423427
Gebruiker
Moon
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn verstuurde Pakket is foetsie door hun onkundig handelen en nu willen ze alleen de porto betalen en niet de waarde van mijn pakje omdat ik die niet vetzekerd verstuurd heb, tis toch van de zotte dat dit maar zo kan? Gewoon pakjes jatten in mijn ogen dit want ze zijn toch niet verzekerd verstuurd!!

De oplossing

De geboden oplossing van alleen de vergoeding v.d porto vind ik niet passend ik wil het totale bedrag van 10, 75 terug
Anders mss maar aangifte doen van gestolen pakje door postnl?

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat u het naar vindt dat uw zending niet ontvangen is. Ik heb even voor u gekeken en uit mijn administratie blijkt dat er een onderzoek voor u is uitgevoerd. Helaas is uw zending niet gevonden en daarom hebben wij aangeboden u de verzendkosten te restitueren. U heeft gekozen voor een standaard zending, de inhoud hier van is dan ook niet verzekerd. Hiermee gaat u akkoord wanneer u de algemene voorwaarden accepteert, dit doet u automatisch door het pakket te versturen. Ik kan u de kosten dan ook niet terug restitueren. U bent uiteraard vrij om aangifte te doen of contact op te nemen met de geschillencommissie voor een verdere afhandeling.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Moon
Datum
Uiteindelijke oplossing
Restitutie ok ik trek toch aan het kortste eind, maar in feite blijft het in mijn ogen diefstal, er moet toch te achterhalen zijn waar het pakje als laatstes is geweest of wie hem in handen heeft gehad? Wat is dan het nut van die track en tracé code??? In mijn ogen zien jullie een pakje die onverzekerd word verstuurd en denken o die houd ik even achter die verzender kan me toch niks maken.... jullie komen er dus gewoon mee weg
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen