Klacht POSTNL: Pakje niet bezorgd en is na onderzoek gewoon foetsie!! gejat dus zoals ik het bekijk

Moon

Mijn verstuurde Pakket is foetsie door hun onkundig handelen en nu willen ze alleen de porto betalen en niet de waarde van mijn pakje omdat ik die niet vetzekerd verstuurd heb, tis toch van de zotte dat dit maar zo kan? Gewoon pakjes jatten in mijn ogen dit want ze zijn toch niet verzekerd verstuurd!!

De geboden oplossing van alleen de vergoeding v.d porto vind ik niet passend ik wil het totale bedrag van 10, 75 terug
Anders mss maar aangifte doen van gestolen pakje door postnl?

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat u het naar vindt dat uw zending niet ontvangen is. Ik heb even voor u gekeken en uit mijn administratie blijkt dat er een onderzoek voor u is uitgevoerd. Helaas is uw zending niet gevonden en daarom hebben wij aangeboden u de verzendkosten te restitueren. U heeft gekozen voor een standaard zending, de inhoud hier van is dan ook niet verzekerd. Hiermee gaat u akkoord wanneer u de algemene voorwaarden accepteert, dit doet u automatisch door het pakket te versturen. Ik kan u de kosten dan ook niet terug restitueren. U bent uiteraard vrij om aangifte te doen of contact op te nemen met de geschillencommissie voor een verdere afhandeling.

Moon
Restitutie ok ik trek toch aan het kortste eind, maar in feite blijft het in mijn ogen diefstal, er moet toch te achterhalen zijn waar het pakje als laatstes is geweest of wie hem in handen heeft gehad? Wat is dan het nut van die track en tracé code??? In mijn ogen zien jullie een pakje die onverzekerd word verstuurd en denken o die houd ik even achter die verzender kan me toch niks maken.... jullie komen er dus gewoon mee weg

2. Stuur een juridische brief