Klacht POSTNL: Pakje niet te vinden

Klachtnummer
# 523021
Gebruiker
Johan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pak vestuurd via Swiss Post, Code: CQ011545454CH. Ik moet een pakketje ontvangen uit Zwitserland dat zou via Post Nl bezorgd worden. Ik probeerde het op 5 februari op te halen. Bij Post NL was het echter al weer terug gestuurd. Het moet nu ergens bij NLAMSA, Netherlands liggen. Hoe kan ik het alsnog bezorgd krijgen?

wo 03 feb 2021 17:17:00 +00:00 - 17:17 Onderweg: Arrival at delivery office NLAMSA, Netherlands
wo 03 feb 2021 17:16:00 +00:00 - 17:16 Onderweg: Sorting NL, Netherlands
wo 03 feb 2021 17:15:00 +00:00 - 17:15 Onderweg: Sorting NL, Netherlands
wo 03 feb 2021 17:14:00 +00:00 - 17:14 Onderweg: Handover to domestic sorting NL, Netherlands
vr 29 jan 2021 09:12:00 +00:00 - 09:12 Uitzondering: Import process cancelled in country of destination NL, Netherlands
do 21 jan 2021 10:24:00 +00:00 - 10:24 Available For Pickup: Consignment can be collected NL, Netherlands
do 21 jan 2021 10:15:00 +00:00 - 10:15 Available For Pickup: Consignment can be collected NL, Netherlands
do 21 jan 2021 09:15:00 +00:00 - 09:15 Onderweg: Dispatch from delivery office NLAMSA, Netherlands
do 21 jan 2021 08:29:00 +00:00 - 08:29 Onderweg: Dispatch from delivery office NLAMSA, Netherlands
wo 20 jan 2021 18:04:00 +00:00 - 18:04 Onderweg: Arrival at delivery office NLAMSA, Netherlands
wo 20 jan 2021 18:03:00 +00:00 - 18:03 Onderweg: Sorting NL, Netherlands
wo 20 jan 2021 18:02:00 +00:00 - 18:02 Onderweg: Sorting NL, Netherlands
wo 20 jan 2021 18:01:00 +00:00 - 18:01 Onderweg: Handover to domestic sorting NL, Netherlands
wo 20 jan 2021 17:59:00 +00:00 - 17:59 Mislukte poging: Delivery attempt, recipient is unknown NLAMSA, Netherlands
di 19 jan 2021 17:06:00 +00:00 - 17:06 Onderweg: Handover to domestic sorting NL, Netherlands
di 19 jan 2021 17:05:00 +00:00 - 17:05 Onderweg: Postal customs clearance is complete NL, Netherlands
vr 15 jan 2021 06:40:00 +00:00 - 06:40 Onderweg: Handed to customs NLHAGI, Netherlands
(...)
di 12 jan 2021 05:50:50 +00:00 - 05:50 Onderweg: Sorting HAERKINGEN, Switzerland
ma 11 jan 2021 16:00:34 +00:00 - 16:00 Onderweg: Mailed Däniken SO, 4658, Switzerland
Minder tonen

De oplossing

Het pakketje vinden

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard niet fijn dat u deze zending niet af heeft kunnen halen. Ik zie dat de zending sinds 21-1 al af te halen was bij het PostNL punt. Daar blijft het 7 dagen liggen, hierdoor is de zending op 29-1 weer retour gestuurd naar de afzender. Op 7-2 is de zending overgedragen aan het transport bedrijf om de zending terug te brengen naar het land van herkomst. Ik kan deze dan helaas ook niet voor u terug halen. Ik raad u daarom aan om contact te zoeken met de afzender voor een passende oplossing.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen