Klacht POSTNL: Pakje retour afzender want de geadresseerde was zogenaamd onjuist,
Details
Klacht
Mijn pakje werd niet bezorgd. In de app van PostNL stond dat de zending retour afzender is gestuurd omdat "de geadresseerde onjuist" was. Ik woon al zeventien jaar op dit adres en de (geprinte) gegevens waren correct. Erg vreemd dus. Ik heb het bedrijf waar ik het artikel heb gekocht gebeld; het pakket was inderdaad correct geadresseerd. Ik ben rond gaan fietsen, op zoek naar de bezorger van PostNL. Na een minuut of 35 zag ik de auto. De chauffeur stopte netjes. ik heb hem het verhaal verteld. Zijn reactie was dat een collega een stuks of 40 pakketten had overgenomen, waarover mijn pakket. De collega had gezegd dat het adres niet klopte en het pakje lag inmiddels weer in de auto die gestopt was. De medewerker van PostNL overhandigde mij mijn pakket.Ik vind het vreemd dat de ene bezorger pakjes aan een collega overdraagt. Het is echter ronduit ongeloofwaardig dat laatstgenoemde heeft gezegd/geconstateerd dat mijn adres niet klopt. Het is van de gekke dat ik zelf achter de bezorger aan moest om te voorkomen dat het pakket naar Groningen teruggestuurd zou worden en vervolgens weer naar mij.
Gewenste oplossing
Ik wil uitleg van PostNL over het gebeurde, dus over het overdragen van 40 pakjes en over het leesprobleem van de collega.Om de tijd die ik heb besteed aan het bellen van de verkoper en aan het rondfietsen op zoek naar de bezorger van PostNL goed te maken, vind ik een mooie bos bloemen van PostNL op zijn plaats.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.