Klacht POSTNL: Pakje uit Hong Kong niet bij mij aangekomen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 131965
Gebruiker
Saraah
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb 23 september 2015 een pakketje met doosjes besteld.
Dit is het antwoord uit Hong Kong:

Hi Marget,

Your order was arrived Netherlands on Sept 28th, Please contact your local post office for re-delivery or pick up. Tracking number is EV963648555CN
below are tracking info from China Post.

Regards,
Kim

2015-09-28 13:07:00 KINGDOM OF THE NETHERLANDS AMSTERDAM Arrival at Sorting Center

Ik heb het pakje nog steeds niet ontvangen!!


De oplossing

Ik zou graag het pakketje traceren want nu weet ik niet waar het gebleven is!?

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw van der Meer,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u uw buitenlandse zending nog niet heeft ontvangen. Ik vind het erg jammer om te horen dat u al zolang op uw pakketje wacht.

    De buitenlandse code kunt u bij ons laten omnummeren in een 3S-code, waarmee u hem kunt volgen in Nederland via de website: www.postnl.nl/directregelen. Dit kunt u zowel telefonisch als via Facebook of Twitter aan ons vragen.

    De Nederlandse code voor dit pakket is: 3SEPGE3350867. Helaas moet ik hierbij vertellen dat het pakket retour is gegaan naar de afzender op 30 september. De reden van retour is te vinden op het pakket, dus u kunt het beste contact opnemen met de afzender hierover. Wanneer het pakket niet retour is gekomen, kan de afzender bij zijn/haar lokale post organisatie een onderzoek starten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice


    Met vriendelijke groet,
    Wilma
    Klantenservice PostNL
  2. Auteur
    Saraah
    Datum
    De afzender in Hong Kong heeft nog steeds het pakket niet ontvangen. Het is ook niet bij het postkantoor in Hong Kong.
    Ik wil graag weten waarom het pakket retour Hong Kong is gegaan.
    U zegt dat de reden van retourzending op het pakket staat maar als het pakket zoek is komen we dat dus niet aan de weet!!!!
    Ondertussen ben ik mijn geld kwijt en heb ik een case geopend bij Etsy waardoor de leverancier/afzender ook in de problemen komt.
    Ik hoop dat het beter afgehandeld gaat worden.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Van der Meer,

    Uit uw reactie begrijp ik dat u reeds contact heeft gehad met de afzender in Hong Kong. Ik begrijp uw frustratie, maar zoals mijn collega al eerder aangaf, is het voor de afzender mogelijk om een onderzoek te starten bij ons, of de lokale postorganisatie, om er zodoende achter te komen waar het pakket is.
    Ik raad u dus (opnieuw) aan even contact op te nemen met de afzender voor een passende afhandeling van dit probleem.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Jort
    Klantenservice PostNL
  4. Auteur
    Saraah
    Datum
    Ik ben hier totaal niet mee geholpen. Ze blijven je van het kastje naar de muur sturen.
    Deze website kan opgedoekt worden!!!!!!!!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Saraah
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen