Klacht POSTNL: Pakje vanuit buitenland niet bezorgd

Klachtnummer
# 290253
Gebruiker
Eric-nl
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Eind november is een pakje naar me toegestuurd via usps vanuit het buitenland. Ik kon het pakje volgen tot bij de douane in Nederland en vervolgens werd het onduidelijk. Heb het pakje nog steeds niet ontvangen! Hoe kan ik toch in het bezit komen van het pakje dat naar me is toegestuurd?

De oplossing

Ik wil graag het pakje thuis bezorgd krijgen.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Knokke,

    Uit uw bericht maak ik op dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. Hier bied ik graag mijn excuses voor aan.

    Om u goed te kunnen helpen zou ik graag de Track en Trace-code van u ontvangen.

    In afwachting van uw antwoord verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,

    Rodney
    PostNL
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Knokke,

    Hartelijk dank voor de gestuurde gegevens. Het systeem geeft weer dat het pakket retour afzender is gegaan. Dit proces kan ik niet omdraaien. Ik wil u verzoeken contact op te nemen met de afzender. Mijn excuses voor de onduidelijk op dit gebied.

    Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Rodney
    PostNL
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Knokke,

    Dank u wel voor uw reactie,

    De reden dat de zending retour is gegaan is voor mij onbekend.

    Ik verwacht als de zending nogmaals wordt verzonden dat het wel goed gaat. Als geadresseerde heeft u verder geen invloed op de bezorging van een zending behalve aanwezig zijn op het adres was is aangegeven op het moment dat de bezorger bij u aan de deur is.

    Ik hoop dat u de zending snel in ontvangst kunt nemen.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Jurgen
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?