Klacht POSTNL: Pakje vast bij NLAMSA

Amorrison

Pakje zit al 3 dagen vast bij NLAMSA, track en trace code is LW198596905DE. Door DHL gestuurd maar geloof dat het door PostNL verstuurd wordt als de track en trace met LW begint? Op 12 december aangekomen in Rotterdam, en moet naar Groningen.

Ik wil mijn pakje z.s.m. binnen, ben bang dat ie anders retour wordt gestuurd als het te lang bij NLAMSA blijft. Alvast bedankt.

Geachte heer/mevrouw Morrison,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending uit het buitenland verwacht maar dat deze nog niet bij u is bezorgd. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is natuurlijk niet fijn dat het zo lang duurt. Ik heb voor u gekeken naar de zending en ik zie dat deze gisteren is vrijgegeven door de douane. We zullen de zending vandaag of morgen ontvangen en dan zal het naar een pakketpunt worden gestuurd. U kunt de track en trace in de gaten houden via https://jouw.postnl.nl/?D=NL&T=C#!/track-en-trace/LW198596905DE/NL/9713SH .