Opgelost door POSTNL: Pakje vast op Amsterdam Intern Mail Centre

Me

Ik heb via Urban Outfitters een bestelling geplaatst in Amerika middels de site van Urban Outfitters. Pakket is verzonden zonder problemen (EE987247101US) maar bevindt zich nu volgens de tracking informatie op het Amsterdam International Mail Centre Netherlands met de melding 'Addressee not available - Addressee advised to pick up the item', terwyl ik een ander pakke ook van die verzender wel binnen heb gekregen. Hoe kan ik mijn pakketje krijgen? Kan ik dit pakketje ophalen? Is het mogelijk het alsnog te versturen? Ik woon niet om de hoek maar stukkie uit de buurt van Amsterdam.

Myn pakje thuis bezorgd krijgen of op kunnen halen op een locatie in de buurt

Geachte heer/mevrouw Tam,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u geen informatie heeft ontvangen over het afhalen van uw zending. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb een melding voor u uitgezet. De manager zal in gesprek gaan met de bezorger om herhaling in de toekomst te voorkomen. Op deze interne melding volgt geen terugkoppeling. Om het pakket alsnog te ontvangen, raad ik u aan contact op te nemen met de afzender.

Ik ga er vanuit u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

PostNL
    Me
    Bedankt voor je reactie maar hier heb ik weinig aan. Zoals ik in myn melding aangaf wil ik weten waar myn pakje is c.q. hoe ik deze kan ontvangen. De afzender verwijst my naar Amsterdam International Mail Centre, dat is het enige wat hun kunnen zien. omdat ik hun niet aan kon schryven en ik las dat jullie iemand anders in een soortgelyke situatie wel hebben geholpen leg ik myn situatie hier voor. Graag hoor ik als ik deze ga ontvangen of als deze retour gaat naar de VS

Geachte heer/mevrouw Tam,

Bedankt voor uw reactie. Helaas is de afzender de partij die u hierbij verder kan helpen.

Het internationale pakketcentrum bevindt zich voor de douane, dus in het buitenland. Daarom is het de afzender die bij de lokale posterij in het land van verzending melding kan maken. Zij zullen voor de afzender een onderzoek starten.

PostNL
    Helder