Klacht POSTNL: Pakje voorgezet de brievenbus

Klachtnummer
# 265159
Gebruiker
riet2008
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Is het normaal dat even pakje at niet in de brievenbus kan er maar voorgezet gezet wordt zodat iedereen het mee kan nemen?
Ik vind het niet normaal.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Brands,

    Ik begrijp dat uw pakket onbeheerd was achtergelaten. Dit is inderdaad niet normaal. De bezorging is niet uitgevoerd zoals het hoort. Mijn excuses voor het ongemak. Graag wil ik een klacht voor u registreren, zodat een leidinggevende dit kan bespreken met de bezorger. Op die manier wil ik ervoor zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt. Hoe gaat het met het pakket? Ik hoop van harte dat de inhoud niet beschadigd is geraakt. Ter registratie van de klacht, heb ik een aantal vragen voor u. Staat er een Track&Trace-code op het pakket? Deze code begint met 3S of lijkt op het format AB12345678CD. Indien deze code op het pakket staat, ontvang ik die graag van u. Als er geen Track&Trace-code bekend is, is de postbode verantwoordelijk geweest. Om te controleren of wij verantwoordelijk waren voor de bezorging, hoor ik graag van u of er een PostNL-logo of een oranje streepjescode op het pakje zat. Kunt u dit aangeven? Op welke datum heeft u het pakket ontvangen? Wat is de naam van de afzender? Heeft uw brievenbus een standaard afmeting van 38 x 26,5 x 3,2 cm? Was de brievenbus die dag vol? Graag zie ik uw reactie tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Minke
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen