Opgelost door POSTNL: Pakje wordt niet bezorgt op de aangegeven tijd en datum.

content Opgelost
liroba

Dit is al de zoveelste keer dat er wordt aangegeven dat het pakje bezorgd wordt op die en die datum en om zo laat.!!!! Je blijft er voor thuis , maar al wie er komt geen postbode., Dan komt er een mail dat het niet gelukt is, om mijn pakje te bezorgen, en wordt er een nieuwe datum geprikt. Hoeveel keer moet ik nog thuis blijven voor een pakje wat niet komt!!!!!!!!!

Op tijd bezorgen

Geachte mevrouw Slagboom-Ruis,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg jammer om te vernemen dat de bezorging van uw pakket niet goed is verlopen. U geeft aan dat u een e-mail heeft ontvangen dat het niet is gelukt om uw pakket te bezorgen, terwijl u thuis bleef om het pakket in ontvangst te kunnen nemen. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan in uw bericht helaas de track&trace code van het betreffende pakket niet vinden. Wilt u deze nog toesturen? Dit mag uiteraard in een privé-bericht. Ook verneem ik graag of uw bel goed werkt en of er een briefje in uw brievenbus is achtergelaten. Met deze informatie kan ik een melding maken om de betreffende bezorger aan te spreken.

In afwachting van uw reactie,

Tamar
    Klantenservice PostNL
    Goedemorgen Tamar,
    Dank je wel voor het beantwoorden van mijn klacht over de bezorging van mijn pakket.
    De barcode was: 3SYGSM009123246
    Bel aan de woning werkt perfect.
    Er is ook geen briefje achter gelaten.
    Het pakje is in plaats van zaterdag, maandags bezorgd, ik kon de postbode hier niet op aanspreken, omdat hij het pakje door de brievenbus had gestopt.

Met vr.gr. Lida Slagboom-Ruis

liroba
De belofte om de desbetreffende postbode hierover aan te spreken. Ik wacht het maar af tot de volgende zending De volgende zending is door de brievenbus gedaan, maar wel weer 1 dag te laat.