Opgelost door POSTNL: Pakje zomaar bij iemand anders gebracht, en postbezorger heeft getekend

sad Opgelost
Kaneel

Bezorging

De postbezorger moet aangesproken worden op het feit dat hij niet zomaar het pakje bij iemand anders kan achterlaten, en een handtekening zetten, zonder dat ik het weet. Ik was thuis, en heb geen melding gehad dat mijn pakje ergens anders was. Wel dat het was bezorgd. Zo hoort het niet te gaan.

Geachte heer of mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is inderdaad niet de bedoeling dat een pakket op een totaal ander adres wordt geleverd dan het uwe. Ook mag er niet zomaar een handtekening gezet worden. Het is mij in uw bericht niet duidelijk of u het pakket nu alsnog ontvangen heeft of niet. Als u het pakket niet heeft dan verzoek ik u vriendelijk contact op te nemen met de afzender. De afzender kan, als betalende partij aan PostNL, een onderzoek instellen bij een eventuele vermissing.

Kaneel
Ben er zelf achteraan gegaan, bij alle buren aangebeld, daar was het afgegeven terwijl ik thuis was, en er was ook voor getekend. Maar uiteindelijk gevonden dus.