Opgelost door POSTNL: Pakje zou om 14.51h. zijn aangeboden, maar toen waren we gewoon aanwezig

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 490753
Gebruiker
F. Bock
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Pakje niet bezorgd en naar post.nl. punt gebracht, terwijl we gewoon aanwezig waren

De oplossing

Graag een hernieuwde poging tot bezorging vanaf vlgde week maandag

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat u geen chauffeur heeft gezien, terwijl de status aangeeft dat de bezorging niet is gelukt. Mijn excuses hiervoor. Zodra een pakket naar het PostNL punt is gegaan, is het niet meer mogelijk om het nog op uw adres aan te laten bieden. Ik wil hierover wel graag een klacht voor u aanmaken om dit met de chauffeur te laten bespreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Heeft u ook geen briefje in de brievenbus gevonden?

    - Heeft u ook getest of uw deurbel nog goed werkt? (Dit moet ik in de klacht vermelden wanneer er wel een briefje is achter gelaten)

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. U heeft het briefje niet nodig om het af te halen, dit kan u zonder het briefje gewoon doen. Ik heb een klacht voor u doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Deze zal de bezorger hierop aanspreken en de nodige maatregelen nemen om herhaling te voorkomen. Dit wordt verder intern verwerkt, u ontvangt geen terugkoppeling op de afhandeling. Wel mag u snel verbetering in de bezorging naar uw adres verwachten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F. Bock
Datum
Uiteindelijke oplossing
Postbode zou erop zijn aangesproken.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen