Opgelost door POSTNL: Pakje zou om 14.51h. zijn aangeboden, maar toen waren we gewoon aanwezig

sad Opgelost
F. Bock

Pakje niet bezorgd en naar post.nl. punt gebracht, terwijl we gewoon aanwezig waren

Graag een hernieuwde poging tot bezorging vanaf vlgde week maandag

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat u geen chauffeur heeft gezien, terwijl de status aangeeft dat de bezorging niet is gelukt. Mijn excuses hiervoor. Zodra een pakket naar het PostNL punt is gegaan, is het niet meer mogelijk om het nog op uw adres aan te laten bieden. Ik wil hierover wel graag een klacht voor u aanmaken om dit met de chauffeur te laten bespreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Heeft u ook geen briefje in de brievenbus gevonden?

- Heeft u ook getest of uw deurbel nog goed werkt? (Dit moet ik in de klacht vermelden wanneer er wel een briefje is achter gelaten)

- Wat is uw e-mail adres?

Bedankt voor uw reactie. U heeft het briefje niet nodig om het af te halen, dit kan u zonder het briefje gewoon doen. Ik heb een klacht voor u doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger. Deze zal de bezorger hierop aanspreken en de nodige maatregelen nemen om herhaling te voorkomen. Dit wordt verder intern verwerkt, u ontvangt geen terugkoppeling op de afhandeling. Wel mag u snel verbetering in de bezorging naar uw adres verwachten.

F. Bock
Postbode zou erop zijn aangesproken.