Klacht POSTNL: pakjes in de regen op een stoel in de tuin bezorgt

content Niet opgelost
H. Schellings

had een pakket besteld zou vrijdag tussen elf en 2 bezorgt worden kijk om 3 uur op de computer was het bezorgt ik had niks ontvangen ik gebeld kreeg als antw zal wel bij de buren liggen ik zeg nog er zit geen kaartje in de bus moet ik nu al mijn buren gaan vragen of ze mijn pakje hebben nou niemand had mijn pakje volgende dag verwachte ik weer een pakje mijn man komt thuis ziet opeens de pakjes in de regen liggen in de voortuin op een stoel van de verpakking niks meer over gelukkig zat er iets in wat er tegen kon maar het 1e pakje lag dus al een dag in de regen voor ik het vond en ze hebben het 2e pakje er gewoon bij gezet

die bezorger eruit gooien zo ga je niet met iemans spullen op er zal maar een telefoon in zitten had ik zo weg kunnen gooien

Geachte heer/mevrouw Schellings,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de wijze waarop uw zending is bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- De track & trace code van het betreffende pakket
    - Uw e-mail adres

track en trace code was 3STDFS1298996 mail adres h.schellings@upcmail.nl
    Geachte mevrouw, heer Schellings,

Hartelijk dank voor de aanvullende informatie.

Aan de hand van uw gegevens kan ik zien dat hier al een onderzoek van is.
    Ik geef uw melding door. Er wordt binnen uiterlijk twee werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht door betreffende collega die het onderzoek in behandeling heeft.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

H. Schellings
ze zijn het nog aan het uitzoeken