Klacht POSTNL: pakjes in de regen op een stoel in de tuin bezorgt

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 337368
Gebruiker
H. Schellings
Datum
3 reacties

Details

De klacht

had een pakket besteld zou vrijdag tussen elf en 2 bezorgt worden kijk om 3 uur op de computer was het bezorgt ik had niks ontvangen ik gebeld kreeg als antw zal wel bij de buren liggen ik zeg nog er zit geen kaartje in de bus moet ik nu al mijn buren gaan vragen of ze mijn pakje hebben nou niemand had mijn pakje volgende dag verwachte ik weer een pakje mijn man komt thuis ziet opeens de pakjes in de regen liggen in de voortuin op een stoel van de verpakking niks meer over gelukkig zat er iets in wat er tegen kon maar het 1e pakje lag dus al een dag in de regen voor ik het vond en ze hebben het 2e pakje er gewoon bij gezet

De oplossing

die bezorger eruit gooien zo ga je niet met iemans spullen op er zal maar een telefoon in zitten had ik zo weg kunnen gooien

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Schellings,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de wijze waarop uw zending is bezorgd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - De track & trace code van het betreffende pakket
    - Uw e-mail adres

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    H. Schellings
    Datum
    track en trace code was 3STDFS1298996 mail adres h.schellings@upcmail.nl
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw, heer Schellings,

    Hartelijk dank voor de aanvullende informatie.

    Aan de hand van uw gegevens kan ik zien dat hier al een onderzoek van is.
    Ik geef uw melding door. Er wordt binnen uiterlijk twee werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht door betreffende collega die het onderzoek in behandeling heeft.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H. Schellings
Datum
Uiteindelijke oplossing
ze zijn het nog aan het uitzoeken
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?