Klacht POSTNL: Pakjes worden niet aangeboden.

Berrie79

Voor de 3e keer in 2 weken tijd is een pakketje niet aangeboden,maar kon ik dit de volgende dag ophalen op bij een service punt. Dit terwijl ik gewoon thuis was en deze keer zelfs aangetekend heb laten versturen.

zorgen dat pakjes gewoon WEL worden aangeboden

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Dit is naar een afhaal locatie gegaan, terwijl u gewoon thuis was. Dat is natuurlijk niet fijn en het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik wil graag meekijken naar de situatie en zo nodig een klacht registreren. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is de 3S-code?
    - Wat is uw e-mailadres?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.