Opgelost door POSTNL: Pakjes zijn meer als 10 dagen onderweg en wordt bij Post.nl normaal gevonden.

angry Opgelost
Merhaba

4 Mei zou mijn pakje geleverd worden het is nu 13 mei en vandaag kwam wederom de mail met "Uw pakket is vertraagd" . Dit is de zoveelste keer dat dit gebeurd, of je op hun site een vraag o.i. d. verstuurd maakt hun niets uit, je krijgt niet eens een antwoord. zal wel de klantvriendelijkheid van deze tijd zijn!!

Mijn pakje eindelijk afleveren.....

Geachte heer,mevrouw,

Wat ontzettend balen dat uw pakket zo lang onderweg is geweest. Ik zie inderdaad dat het pakket veel vertraging op heeft gelopen, omdat er problemen waren met de barcode en/of het adres op het pakket. Ook zie ik dat het pakket inmiddels is bezorgd.

Merhaba
Een medewerkster heb ik hier over aangesproken en deze dame nam wel haar verantwoordelijkheid en het was in no time opgelost. Jammer dat Post.nl de medewerksters die werken via een uitzendbureau niet de juiste waardering geven. Deze medewerkster loopt al een hele tijd mee en is ook niet de eerste keer dat via haar voor een oplossing gezorgd werd!! Wat mij betreft de klantvriendelijk van post.nl een vette 4 maar voor het klantvriendelijk reageren van deze medewerkster een dikke 10.. Chapeau !!!