4 Mei zou mijn pakje geleverd worden het is nu 13 mei en vandaag kwam wederom de mail met "Uw pakket is vertraagd" . Dit is de zoveelste keer dat dit gebeurd, of je op hun site een vraag o.i. d. verstuurd maakt hun niets uit, je krijgt niet eens een antwoord. zal wel de klantvriendelijkheid van deze tijd zijn!!
De oplossing
Mijn pakje eindelijk afleveren.....
1 reactie
Auteur
POSTNL
Datum
Dit is onze laatste reactie
Geachte heer,mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Wat ontzettend balen dat uw pakket zo lang onderweg is geweest. Ik zie inderdaad dat het pakket veel vertraging op heeft gelopen, omdat er problemen waren met de barcode en/of het adres op het pakket. Ook zie ik dat het pakket inmiddels is bezorgd.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Merhaba
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een medewerkster heb ik hier over aangesproken en deze dame nam wel haar verantwoordelijkheid en het was in no time opgelost.
Jammer dat Post.nl de medewerksters die werken via een uitzendbureau niet de juiste waardering geven. Deze medewerkster loopt al een hele tijd mee en is ook niet de eerste keer dat via haar voor een oplossing gezorgd werd!!
Wat mij betreft de klantvriendelijk van post.nl een vette 4 maar voor het klantvriendelijk reageren van deze medewerkster een dikke 10.. Chapeau !!!
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over POSTNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.