Klacht POSTNL: Pakke niet afgeleverd en terug gestuurd naar China

sad Niet opgelost
Dirk.Rog

Op 21-11-2018 pakketje besteld bij Light in the Box in China met de juiste adresgegevens. Medio maart 2019 belde zij ons met de mededeling dat het pakketje was terug gestuurd naar China omdat het door PostNL niet kon worden bezorgd.
Men stuurt het nu opnieuw.

Het pakket nu wel bezorgen.

Geachte heer, mevrouw,

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de status gecontroleerd. Volgens mijn informatie heeft dit pakket van 6 december 2018 tot 21 december 2018 voor u klaar gelegen bij een PostNL locatie in uw woonplaats. U had per post een afhaalbericht moeten ontvangen, het spijt me als dit bericht u niet heeft bereikt. Ik ga ervan uit dat de bezorging van een volgende zending beter zal verlopen. Voor deze zending kunt u zelf de status in de gaten houden via de website www.internationalparceltracking.com door daar de buitenlandse code (hoeft geen 3S- te zijn) in te vullen samen met uw postcode. Als uw pakket bij ons bekend is en al verwerkt is verschijnt meer informatie in beeld. Ik hoop dat u de nieuwe zending snel in uw bezit zult hebben.

Dirk.Rog
PostNL zond mij de navolgende email: Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u uw bestelling van Light in the Box niet heeft ontvangen. U geeft aan dat de afzender onlangs heeft gebeld om te melden dat het pakket terug was gestuurd. Ik kan me voorstellen dat u graag zekerheid wilt dat de nieuwe zending wel aankomt. Graag reageer ik op uw bericht. Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de status gecontroleerd. Volgens mijn informatie heeft dit pakket van 6 december 2018 tot 21 december 2018 voor u klaar gelegen bij een PostNL locatie in uw woonplaats. U had per post een afhaalbericht moeten ontvangen, het spijt me als dit bericht u niet heeft bereikt. Ik ga ervan uit dat de bezorging van een volgende zending beter zal verlopen. Light in the Box zou de bestelling opnieuw aan mij verzenden, maar ik heb niets ontvangen. PostNL heeft mij geen afhaalbericht doen toekomen. Met vriendelijke groet, D. Rog