Klacht POSTNL: Pakke niet afgeleverd en terug gestuurd naar China

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 357284
Gebruiker
Dirk.Rog
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 21-11-2018 pakketje besteld bij Light in the Box in China met de juiste adresgegevens. Medio maart 2019 belde zij ons met de mededeling dat het pakketje was terug gestuurd naar China omdat het door PostNL niet kon worden bezorgd.
Men stuurt het nu opnieuw.

De oplossing

Het pakket nu wel bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u uw bestelling van Light in the Box niet heeft ontvangen. U geeft aan dat de afzender onlangs heeft gebeld om te melden dat het pakket terug was gestuurd. Ik kan me voorstellen dat u graag zekerheid wilt dat de nieuwe zending wel aankomt. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de status gecontroleerd. Volgens mijn informatie heeft dit pakket van 6 december 2018 tot 21 december 2018 voor u klaar gelegen bij een PostNL locatie in uw woonplaats. U had per post een afhaalbericht moeten ontvangen, het spijt me als dit bericht u niet heeft bereikt. Ik ga ervan uit dat de bezorging van een volgende zending beter zal verlopen. Voor deze zending kunt u zelf de status in de gaten houden via de website www.internationalparceltracking.com door daar de buitenlandse code (hoeft geen 3S- te zijn) in te vullen samen met uw postcode. Als uw pakket bij ons bekend is en al verwerkt is verschijnt meer informatie in beeld. Ik hoop dat u de nieuwe zending snel in uw bezit zult hebben.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dirk.Rog
Datum
Uiteindelijke oplossing
PostNL zond mij de navolgende email: Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u uw bestelling van Light in the Box niet heeft ontvangen. U geeft aan dat de afzender onlangs heeft gebeld om te melden dat het pakket terug was gestuurd. Ik kan me voorstellen dat u graag zekerheid wilt dat de nieuwe zending wel aankomt. Graag reageer ik op uw bericht. Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de status gecontroleerd. Volgens mijn informatie heeft dit pakket van 6 december 2018 tot 21 december 2018 voor u klaar gelegen bij een PostNL locatie in uw woonplaats. U had per post een afhaalbericht moeten ontvangen, het spijt me als dit bericht u niet heeft bereikt. Ik ga ervan uit dat de bezorging van een volgende zending beter zal verlopen. Light in the Box zou de bestelling opnieuw aan mij verzenden, maar ik heb niets ontvangen. PostNL heeft mij geen afhaalbericht doen toekomen. Met vriendelijke groet, D. Rog
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen