Klacht POSTNL: Pakket, met ondertekenen, zomaar ergens in de buurt achtergelaten. Dit zonder berichtgeving zelfs wá

Harry Sk

Bezorgklacht

Als km niet thuis ben beton nog een keer langs komen( bij aangetekende pakketten) en anders ook duidelijk aangeven waar het pakket nu is.

Geachte heer/mevrouw Slieker,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw zending. Deze zou zonder berichtgeving ergens in de buurt zijn achter gelaten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Goed dat u hierover contact opneemt, want ik kan me indenken dat u hier niet blij mee bent. Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

- Is de zending inmiddels wel terecht?
    - Wat is de 3S-code van de zending?
    - Waar was het afgeleverd?
    - Uw e-mailadres

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.