Opgelost door POSTNL: Pakket "bezorgd" niks ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 633103
Gebruiker
Kucksdorf
Datum
1 reactie

Details

Klacht

3SMYPA222614369 pakket "bezorgd". Niks ontvangen.
Waar is dit pakketje gebleven?

Gewenste oplossing

Mijn pakket 3SMYPA222614369 fatsoenlijk afleveren.

Bijlagen

Geboden oplossing
Pakket vandaag ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Ik lees dat u uw zending niet heeft ontvangen, ondanks dat deze wel is bezorgd volgens de track en trace. Mijn oprechte excuses voor dit ongemak.

    Ik wil u vragen om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Deze kan een onderzoek aanvragen.

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen