Klacht POSTNL: Pakket- en briefautomaat geeft foutcode, VIJF dagen vertraging in bezorging.

Klachtnummer
# 384502
Gebruiker
TransactionExpired
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn pakje is bezorgd bij een automaat, maar de pincode geeft de foutcode "The transaction is expired". Blijkbaar weet niemand bij PostNL wat hun eigen foutcodes betekenen en gaan ze het nu drie dagen later zelf weer ophalen en ergens anders bezorgen. Nieuwe dienstverlening waarvan ze zelf niet weten hoe het werkt.

De oplossing

Ik wil dat PostNL vandaag nog mijn pakje bij mij bezorgt. En daarna bij de leverancier van de pakket- en briefautomaat de gebruiksaanwijzing opvraagt. Zodat ze volgende keer de fout zelf op kunnen lossen in plaats van hun klanten ermee op te zadelen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de pincode een foutmelding gaf toen u uw pakket wilde afhalen bij een pakketautomaat. Ik begrijp dat dit enorm frustrerend is, zeker gezien de vertraging die nu is ontstaan. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag informeer ik u.

    Aan de hand van uw Track & Trace-code heb ik gezien dat u hierover via de Klantenservice een klacht heeft gemeld. Uit deze klacht is naar voren gekomen dat de gebruikte pincode wel juist was. Mijn excuses voor de gang van zaken. Volgens mijn informatie is het pakket uit de automaat gehaald en naar een PostNL locatie gebracht, waar u de zending inmiddels heeft kunnen afhalen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen