Klacht POSTNL: Pakket- en briefautomaat geeft foutcode, VIJF dagen vertraging in bezorging.

TransactionExpired

Mijn pakje is bezorgd bij een automaat, maar de pincode geeft de foutcode "The transaction is expired". Blijkbaar weet niemand bij PostNL wat hun eigen foutcodes betekenen en gaan ze het nu drie dagen later zelf weer ophalen en ergens anders bezorgen. Nieuwe dienstverlening waarvan ze zelf niet weten hoe het werkt.

Ik wil dat PostNL vandaag nog mijn pakje bij mij bezorgt. En daarna bij de leverancier van de pakket- en briefautomaat de gebruiksaanwijzing opvraagt. Zodat ze volgende keer de fout zelf op kunnen lossen in plaats van hun klanten ermee op te zadelen.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de pincode een foutmelding gaf toen u uw pakket wilde afhalen bij een pakketautomaat. Ik begrijp dat dit enorm frustrerend is, zeker gezien de vertraging die nu is ontstaan. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag informeer ik u.

Aan de hand van uw Track & Trace-code heb ik gezien dat u hierover via de Klantenservice een klacht heeft gemeld. Uit deze klacht is naar voren gekomen dat de gebruikte pincode wel juist was. Mijn excuses voor de gang van zaken. Volgens mijn informatie is het pakket uit de automaat gehaald en naar een PostNL locatie gebracht, waar u de zending inmiddels heeft kunnen afhalen.