Opgelost door POSTNL: Pakket 2x niet bezorgd

angry Opgelost
E.K

Pakket 2 keer niet bezorgd. Op track en trace staat "We hebben de levertijd vandaag niet gehaald, sorry. Houd je track en trace overzicht in de gaten. Je nieuwe levertijd vind je hier".

Ik wacht nu 2 dagen op rij op mijn pakket terwijl de status op het laatste moment wordt gewijzigd.

Waardeloze service van PostNL.

Bezorg mijn pakket op tijd.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er vertraging is ontstaan bij de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u wilt dat het pakket zo snel mogelijk afgeleverd wordt. Graag reageer ik op uw bericht.

We streven ernaar om ieder poststuk of pakket een dag na verzending af te leveren, we bieden hiervoor echter geen garantie. Soms kan in het verwerkingsproces vertraging ontstaan. Een brievenbuspakket met Track & Trace kan er maximaal vijf bezorgdagen (dinsdag tot en met zaterdag) over doen. Door middel van uw Track & Trace-code heb ik de status gecontroleerd en volgens mijn informatie is de zending vandaag bij u in de brievenbus afgeleverd. Ik vertrouw erop dat u het pakket in uw bezit heeft. Mijn excuses voor de ontstane overlast.

E.K