Klacht POSTNL: Pakket aangekomen in Nederland maar word niet geüpdatet.

Harryehv11

Beste post NL
Ik verwacht al 2 weken een pakketje uit het buitenland en op de track en trace code zie ik dat het pakketje sinds 10-06-20 is "aangekomen op het land" (Nederland). Alleen nu is het de 22e en er is nog steeds geen enkele update gekomen van verzonden naar douane of postkantoor voor aflevering niets... Zouden jullie het kunnen controleren want ik begin me nu toch druk te maken na bijna 2 weken...

Het gaat om RV446543295CN

Zou graag willen dat postNL mij helpt te vinden waar het pakket zich nu bevind en waarom hij al 12 dagen in Nederland is zonder een update?

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is om lang op uw bestelling te moeten wachten. Een pakket uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen. Zodra het pakket in Nederland is aangekomen en verwerkt en aan het bezorgadres is gekoppeld, komt er informatie tevoorschijn. Dat is op dit moment nog niet het geval. Hopelijk ziet u spoedig een update. Mocht dit niet het geval zijn en het duurt echt te lang, neem dan voor een verdere oplossing contact op met de afzender. Daar heeft u een overeenkomst mee. De afzender heeft de mogelijkheid om dit te melden bij zijn of haar lokale postdienst om een klacht in te dienen of een onderzoek op te laten starten.