Klacht POSTNL: Pakket aangetekend verstuurd op 22 juli naar Duitsland, ligt nog steeds bij DHL Bochum

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 476509
Gebruiker
JGB
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onderzoekstijd duurt veel te lang, nu reeds 20 werkdagen!

De oplossing

Post.nl heeft mijn reclamerings formulier ontvangen op 7 augustus incl. correct afleveradres. Stuur het naar DHL D E, dan kan het pakket verder

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de afhandeling van uw onderzoek. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas hebben al onze afdelingen het gedurende deze tijd enorm druk. Ik zal de collega's die over uw onderzoek gaan, vragen om hier nog eens naar te kijken, echter kan ik u niet beloven binnen welke termijn het verder opgepakt zal worden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JGB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het standaard verhaal...klacht blijft openstaan totdat Post.nl het onderzoek heeft opgepakt, de melding naar DHL Duitsland heeft gestuurd en het pakket bij geadresseerde is afgeleverd...aangetekend! Volgens opdracht.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen