Klacht POSTNL: Pakket aangetekend verstuurd op 22 juli naar Duitsland, ligt nog steeds bij DHL Bochum

JGB

Onderzoekstijd duurt veel te lang, nu reeds 20 werkdagen!

Post.nl heeft mijn reclamerings formulier ontvangen op 7 augustus incl. correct afleveradres. Stuur het naar DHL D E, dan kan het pakket verder

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de afhandeling van uw onderzoek. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas hebben al onze afdelingen het gedurende deze tijd enorm druk. Ik zal de collega's die over uw onderzoek gaan, vragen om hier nog eens naar te kijken, echter kan ik u niet beloven binnen welke termijn het verder opgepakt zal worden.

JGB
Het standaard verhaal...klacht blijft openstaan totdat Post.nl het onderzoek heeft opgepakt, de melding naar DHL Duitsland heeft gestuurd en het pakket bij geadresseerde is afgeleverd...aangetekend! Volgens opdracht.