Opgelost door POSTNL: Pakket aanwezig post.nl maar niet door het sorteercentrum te krijgen blijkbaar.

Fat

Gebeld met post.nl . Mijn pakket is daar aanwezig, dat kon de meneer aan de telefoon zien in de computer. Maar nog steeds niet door het sorteercentrum. En het sorteercentrum kunnen ze geen contact mee opnemen?! Ik kon via hem een klacht indienen en hij wenste me vriendelijk goede gezondheid en kapte zo ons gesprek af.

Ik heb mijn materiaal nodig voor mijn werk. Ik wil dat er vaart achter wordt gezet.

Uiteraard begrijp ik uw teleurstelling over het feit dat uw zending vertraging heeft opgelopen. Aan de hand van mijn administratie heb ik uw melding bij klantenservice en de Track & Trace code gevonden. Ik zie inderdaad dat het pakket nog verwerkt en gesorteerd moet worden. Ik heb geen invloed op de snelheid waarmee een pakket verwerkt kan worden en ik kan u net als mijn collega enkel adviseren om het nog af te wachten. Momenteel is het ontzettend druk en hierdoor kan het langer duren. Het pakket is standaard verzonden door de afzender en niet als spoedzending. Mocht het echt te lang duren, adviseer ik u om voor een verdere oplossing contact op te nemen met de afzender. Daar heeft u een overeenkomst mee.