Opgelost door POSTNL: Pakket aanwezig post.nl maar niet door het sorteercentrum te krijgen blijkbaar.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 459728
Gebruiker
Fat
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Gebeld met post.nl . Mijn pakket is daar aanwezig, dat kon de meneer aan de telefoon zien in de computer. Maar nog steeds niet door het sorteercentrum. En het sorteercentrum kunnen ze geen contact mee opnemen?! Ik kon via hem een klacht indienen en hij wenste me vriendelijk goede gezondheid en kapte zo ons gesprek af.

Gewenste oplossing

Ik heb mijn materiaal nodig voor mijn werk. Ik wil dat er vaart achter wordt gezet.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uiteraard begrijp ik uw teleurstelling over het feit dat uw zending vertraging heeft opgelopen. Aan de hand van mijn administratie heb ik uw melding bij klantenservice en de Track & Trace code gevonden. Ik zie inderdaad dat het pakket nog verwerkt en gesorteerd moet worden. Ik heb geen invloed op de snelheid waarmee een pakket verwerkt kan worden en ik kan u net als mijn collega enkel adviseren om het nog af te wachten. Momenteel is het ontzettend druk en hierdoor kan het langer duren. Het pakket is standaard verzonden door de afzender en niet als spoedzending. Mocht het echt te lang duren, adviseer ik u om voor een verdere oplossing contact op te nemen met de afzender. Daar heeft u een overeenkomst mee.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen