Nadat ik klacht heb ingediend bij PostNL over het niet ontvangen hebben van het pakket heeft POSTNL mijn eerste klacht afgesloten zonder op te lossen. Volgens POSTNL is pakket afgeleverd deze week en zou ik handtekening geplaatst hebben. POSTNL kan echter geen bewijs overleggen dat ik mijn handtekening heb geplaatst wat ook klopt want ik was niet thuis en heb geen pakket ontvangen. regel bij ABOUTYOU is tekenen voor ontvangst.
Gewenste oplossing
pakket regelen asap, wacht vanaf 30 mei 2019.
3 reacties
Auteur
Jasmijn
Datum
Waar blijft mijn pakket PostNL?
Auteur
Jasmijn
Datum
POSTNL u schittert in alle opzichten in afwezigheid. naar alle betrokken partijen hult u zich in zwijgen. WAAR BLIJFT MIJN PAKKET?
Auteur
POSTNL
Datum
Dit is onze laatste reactie
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.
Ik begrijp heel goed dat u gefrustreerd bent door de situatie. Daarom wil ik u namens PostNL mijn excuses aanbieden. Volgens mijn gegevens heeft het pakket gisteren een nieuwe scan ontvangen. Hieruit is gebleken dat er een fout bij de bezorging is opgetreden. Binnen enkele werkdagen zal er meer informatie volgen. Ik wil u dan ook aanraden om de track en trace pagina goed in te gaten te houden. Mocht er lange tijd niks met het pakket gebeuren, vraag dan de afzender een onderzoek naar de zending te laten starten.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice
Ook een klacht indienen over POSTNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.