Klacht POSTNL: Pakket ABOUTYOU NOG STEEDS niet ontvangen

Jasmijn

Nadat ik klacht heb ingediend bij PostNL over het niet ontvangen hebben van het pakket heeft POSTNL mijn eerste klacht afgesloten zonder op te lossen. Volgens POSTNL is pakket afgeleverd deze week en zou ik handtekening geplaatst hebben. POSTNL kan echter geen bewijs overleggen dat ik mijn handtekening heb geplaatst wat ook klopt want ik was niet thuis en heb geen pakket ontvangen. regel bij ABOUTYOU is tekenen voor ontvangst.

pakket regelen asap, wacht vanaf 30 mei 2019.

Jasmijn
    Waar blijft mijn pakket PostNL?
    Jasmijn
    POSTNL u schittert in alle opzichten in afwezigheid. naar alle betrokken partijen hult u zich in zwijgen. WAAR BLIJFT MIJN PAKKET?
    Geachte heer, mevrouw,

Ik begrijp heel goed dat u gefrustreerd bent door de situatie. Daarom wil ik u namens PostNL mijn excuses aanbieden. Volgens mijn gegevens heeft het pakket gisteren een nieuwe scan ontvangen. Hieruit is gebleken dat er een fout bij de bezorging is opgetreden. Binnen enkele werkdagen zal er meer informatie volgen. Ik wil u dan ook aanraden om de track en trace pagina goed in te gaten te houden. Mocht er lange tijd niks met het pakket gebeuren, vraag dan de afzender een onderzoek naar de zending te laten starten.