Klacht POSTNL: Pakket achter de kliko gezet bij afwezigheid

sad Niet opgelost
Roland

Een pakket schoolboeken wordt eind augustus bezorgd op een moment dat we niet thuis zijn, maar op weg terug van vakantie. We vinden een kaart van PostNL in de bus met erop geschreven: "pakket ligt achter de kliko". Achter dus, niet eens er in, terwijl duidelijk is dat het pakket van een grote schoolboekhandel afkomstig is. Om 17u thuis terwijl het om 18u ging regenen. We hadden geluk, maar dit geloof je toch niet?

Verzin maar iets leuks, ze komen nog weg hier.

Geachte heer, mevrouw Dohle,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de pakketbezorging. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Allereerst mijn excuses voor het feit dat de bezorging zo is verlopen. Dit is niet volgens onze officiële werkwijze. Ik zou graag een klacht voor u willen indienen. Zou u mij hiervoor de trackingcode van het pakket kunnen sturen? En om uw klantkaart compleet te maken, ontvang ik graag nog uw e-mailadres. Zodra ik de gevraagde gegevens van u heb ontvangen, zet ik de klacht voor u door naar de leidinggevende van de desbetreffende bezorger.

Ik hoor graag van u.

PostNL klantenservice

Roland
Er is gevraagd om mijn e-mail, ik heb ze een privebericht gedaan, maar dan ook werkelijk reageren op mijn mail ho maar. Gewoon mijn pakketjes lekker op straat achterlaten jongens!