Klacht POSTNL: Pakket af te halen in Amsterdam, terwijl we in Middelharnis wonen.

Knoestknakker

Ons pakket is nooit bezorgd. Nu moeten we het binnen 7 dagen ophalen bij een Primera in Amsterdam, wij wonen echter in Middelharnis!
Heb dus telefonisch contact opgenomen.
Heb een kwartier aan de lijn gehangen voordat ik eindelijk iemand aan de telefoon kreeg. Na vijf minuten werd ik even in de wacht gezet omdat de dame aan de andere kant van de lijn hulp nodig had van een leidinggevende omdezekwestie op te lossen. Dit wachten duurde tien minuten en toen werd de verbinding verbroken.
Hiermee maak je een ontevreden klant uiteraard heeeel boos mee.
Heb het daarna via Messenger geprobeerd, maar helaas geen respons.

Wij willen dat het pakket aan huis wordt bezorgd of bij de Primera in Middelharnis kan worden opgehaald.

Dat is inderdaad wel erg ver weg. Ik heb dit doorgezet naar onze onderzoeksafdeling. Zij zullen binnen drie werkdagen contact met u opnemen. Hopelijk weten zij het snel bij de juiste locatie af te leveren, zodat u uw zending snel af kan halen.

Knoestknakker
Er zou binnen drie dagen contact worden opgenomen. Uiteraard is dit niet gebeurd. Tot op heden niets gehoord, super slechte service! Heb contact gehad via telefoon, messenger en klachtenkompas. Allemaal tevergeefs. Waar het pakket nu is? Niemand die het weet.