Klacht POSTNL: Pakket af te halen in Amsterdam, terwijl we in Middelharnis wonen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 450560
Gebruiker
Knoestknakker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ons pakket is nooit bezorgd. Nu moeten we het binnen 7 dagen ophalen bij een Primera in Amsterdam, wij wonen echter in Middelharnis!
Heb dus telefonisch contact opgenomen.
Heb een kwartier aan de lijn gehangen voordat ik eindelijk iemand aan de telefoon kreeg. Na vijf minuten werd ik even in de wacht gezet omdat de dame aan de andere kant van de lijn hulp nodig had van een leidinggevende omdezekwestie op te lossen. Dit wachten duurde tien minuten en toen werd de verbinding verbroken.
Hiermee maak je een ontevreden klant uiteraard heeeel boos mee.
Heb het daarna via Messenger geprobeerd, maar helaas geen respons.

De oplossing

Wij willen dat het pakket aan huis wordt bezorgd of bij de Primera in Middelharnis kan worden opgehaald.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Dat is inderdaad wel erg ver weg. Ik heb dit doorgezet naar onze onderzoeksafdeling. Zij zullen binnen drie werkdagen contact met u opnemen. Hopelijk weten zij het snel bij de juiste locatie af te leveren, zodat u uw zending snel af kan halen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Knoestknakker
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er zou binnen drie dagen contact worden opgenomen. Uiteraard is dit niet gebeurd. Tot op heden niets gehoord, super slechte service! Heb contact gehad via telefoon, messenger en klachtenkompas. Allemaal tevergeefs. Waar het pakket nu is? Niemand die het weet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen