Klacht POSTNL: Pakket afgegeven bij de buren terwijl ik thuis ben.

Klachtnummer
# 377522
Gebruiker
E.M. Weijers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket is bij de buren afgegeven terwijl ik thuis ben, de bezorger heeft NIET bij mij aangebeld!

De oplossing

Dat het niet meer gebeurd, anders wil ik POSTNL niet meer aan de deur hebben!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Ik begrijp dat uw pakket onterecht bij de buren afgeleverd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Volgens mijn gegevens heeft u de klacht inmiddels telefonisch laten registreren. De klacht is door de leidinggevende van de bezorger met de betrokken medewerker besproken. Daaruit is gebleken dat de bezorger niet correct gehandeld heeft. U mag verwachten dat deze situatie niet meer zal voorkomen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over ?