Klacht POSTNL: Pakket afgeleverd, onderweg, ontvanger hoord niets

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 609779
Gebruiker
DAFTRUCKS
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Pakket netjes afgeleverd bij Post.nl, de ontvanger heeft nog niets ontvangen

wel dat het onderweg is, maar de bezorging is uit gesteld naar een ander tijdstip

wordt niet kenbaar gemaakt aan de ontvanger

Gewenste oplossing

Dat Post.nl via de T&T Code aan de ontvanger kenbaar kan maken hier is uw pakket , het wordt op die datum bezorgt
Geboden oplossing
Post.nl heeft contact met mij opgenomen, en de vragen die gesteld zijn heb ik beantwoord vriendelijk gesprek, wacht op een oplossing, de medewerkster gaat een onderzoek starten en binnen 3 werkdagen een uitslag bekend maken aan de afzender en ontvanger
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat dit pakket tot op heden niet is afgeleverd bij de geadresseerde. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ik wil graag een onderzoek voor u laten instellen aangezien dit nu te lang duurt. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is de naam van de geadresseerde?

    - Kunt u de inhoud en het uiterlijk/verpakking van het pakket zo nauwkeurig mogelijk omschrijven?

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    DAFTRUCKS
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    DAFTRUCKS
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw reactie en de gevraagde gegevens.

    Ik heb de gegevens gecontroleerd en ik zie dat u reeds contact heeft gehad met onze klantenservice en dat er een onderzoek voor u is opgestart. Mijn collega heeft het onderzoek doorgezet naar de onderzoeksafdeling, mijn collega's van de onderzoeksafdeling nemen in ieder geval binnen 2 werkdagen contact met u op over de verdere afhandeling.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen