Klacht POSTNL: Pakket afgeleverd, onderweg, ontvanger hoord niets

content Niet opgelost
DAFTRUCKS

Pakket netjes afgeleverd bij Post.nl, de ontvanger heeft nog niets ontvangen

wel dat het onderweg is, maar de bezorging is uit gesteld naar een ander tijdstip

wordt niet kenbaar gemaakt aan de ontvanger

Dat Post.nl via de T&T Code aan de ontvanger kenbaar kan maken hier is uw pakket , het wordt op die datum bezorgt
Post.nl heeft contact met mij opgenomen, en de vragen die gesteld zijn heb ik beantwoord vriendelijk gesprek, wacht op een oplossing, de medewerkster gaat een onderzoek starten en binnen 3 werkdagen een uitslag bekend maken aan de afzender en ontvanger

Mijn excuses voor het feit dat dit pakket tot op heden niet is afgeleverd bij de geadresseerde. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Ik wil graag een onderzoek voor u laten instellen aangezien dit nu te lang duurt. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is de naam van de geadresseerde?

- Kunt u de inhoud en het uiterlijk/verpakking van het pakket zo nauwkeurig mogelijk omschrijven?

- Wat is uw e-mail adres?

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Hartelijk dank voor uw reactie en de gevraagde gegevens.

Ik heb de gegevens gecontroleerd en ik zie dat u reeds contact heeft gehad met onze klantenservice en dat er een onderzoek voor u is opgestart. Mijn collega heeft het onderzoek doorgezet naar de onderzoeksafdeling, mijn collega's van de onderzoeksafdeling nemen in ieder geval binnen 2 werkdagen contact met u op over de verdere afhandeling.