Klacht POSTNL: Pakket aflevering zonder toestemming im achtertuin

Robertino

Post.nl,

Waarom word er pakket tegen mijn achterdeur afgeleverd die niet eens voor mij bestemd is.
Mijn huisnummer is 1 en het huisnummer waarvoor het bestemd is 39.
Wat is hier de bedoeling van.

Mvg
John

Pakket weer ophalen

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat de chauffeur een pakket voor een ander adres onbeheerd bij u heeft achtergelaten. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is de Track & Trace code van dit pakket?

- Bent u op dit moment nog in het bezit van dit pakket en wilt u nog dat het wordt afgehaald?

- Wat is uw e-mail adres?