Klacht POSTNL: Pakket aflevering zonder toestemming im achtertuin

Klachtnummer
# 422529
Gebruiker
Robertino
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Post.nl,

Waarom word er pakket tegen mijn achterdeur afgeleverd die niet eens voor mij bestemd is.
Mijn huisnummer is 1 en het huisnummer waarvoor het bestemd is 39.
Wat is hier de bedoeling van.

Mvg
John

De oplossing

Pakket weer ophalen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat de chauffeur een pakket voor een ander adres onbeheerd bij u heeft achtergelaten. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat is de Track & Trace code van dit pakket?

    - Bent u op dit moment nog in het bezit van dit pakket en wilt u nog dat het wordt afgehaald?

    - Wat is uw e-mail adres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal ik uw melding verder in behandeling nemen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht als privé bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen