Klacht POSTNL: Pakket al 2 dagen gesorteerd maar wordt niet geleverd op de bezorgtijden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 646011
Gebruiker
Sam134
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket wordt gesorteerd maar blijft daar ook ophangen en wordt niet bezorgd!!! Hoe kan een pakket bij sorteren al vast lopen en niet bezorgd worden. Inmiddels al 2 dagen staat ie gesorteerd echt schandalig

Gewenste oplossing

Ik wil weten waar mijn pakketje blijft en weten of die kwijt is geraakt
Geboden oplossing
Ik vind het wel echt slordig, dit is al de zoveelste keer dat er wat kwijt is op het sorteerproces hier. Het kost mij elke keer geld, en tijd dat ik moet gaan uitzoeken wat er met de pakketjes gebeurd. Jullie klantenservice is ook bagger want hun zeggen precies hetzelfde als jullie over de pakketjes. Jullie moeten is beter gaan onderzoeken kan niet zo zijn dat het geen track and trace heeft en dan maar zomaar mag verdwijnen en de koper en verkoper maar pech hebben echt SLORDIG
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Bedankt voor uw bericht op Klachtenkompas. Ik lees dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

    Soms raakt post in het verwerkingsproces zoek, bijvoorbeeld tijdens het sorteren door machines of bij het bezorgen. De status is niet te achterhalen omdat de zending zonder track & trace door de afzender is verstuurd. Vandaar dat het ook niet mogelijk is een onderzoek op de starten.

    Wel ga ik uw klacht doorgeven zodat gemonitord kan worden of zich vaker problemen voordoen. Omdat wij deze rapportages intern gebruiken, zult u hierover geen verdere terugkoppeling ontvangen.

    Ik adviseer u contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

    Gaat het een volgende keer opnieuw niet goed? Laat het ons dan gerust weten. Op postnl.nl/klantenservice vindt u onze contactopties en antwoorden op veelgestelde vragen. 


    Met vriendelijke groet,    

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen