Klacht POSTNL: pakket al 2 dagen te laat

mij

Afgelopen maandag (03-03-2014) is mijn pakket verzonden, doordat ik meer geld heb betaakd voor jullie dienst zodat mijn pakket de volgende dag bezorgd zou worden!!! dit is overigens niet gebeurd en is er een wijziging op de site geconstateerd dat mijn pakket een dag later bezorgd zou worden... dit pakket is vandaag (05-03-2014) niet aangekomen... dus WAAROM BETAAL IK HIERVOOR MEER GELD ALS HET TOCH NIET OPTIJD BEZORGD WORDT?
Nu heb ik weer extra geld moeten uitgeven aan jullie telefonische dienst... en zij kon me dan uiteindelijk vertellen dat het pakket morgen zou worden bezorgd.
HIER BEN IK HET DUS NIET MEE EENS!!!, IK BETAAL NIET VOOR NIETS EXTRA GELD!!! dan had ik anders ook wel voor een goedkopere vorm van verzending kunnen kiezen als het allemaal toch zolang bij jullie duurd.
Graag zou ik hierin een compensatie willen zien voor de extra gemaakte belkosten en de ellende van het thuis moeten blijven zitten.

In afwachting van uw reactie, verblijf ik.
Hoogachtend,
LM van H

Ik zou graag een compensatie zien, gezien het feit dat ik extra belkosten naar uw telefoondienst moest maken om te achterhalen waar mijn pakket is, en ik heb extra vrij moeten nemen (vandaag en dus ook morgen) om mijn pakket in ontvangst te nemen omdat jullie het niet de volgende dag geleverd (04-03-2014) hebben

Geachte heer/mevrouw van Haare,Allereerst mijn excuses voor de vertraging in de aflevering van uw zending. Als geadresseerde zijnde zal ik u echter moeten verwijzen naar de afzender. Deze is de vervoersovereenkomst met PostNL aangegaan.Uit uw bericht begrijp ik echter dat het om een spoedzending zou gaan? Dit is namelijk het enige product met een gegarandeerde overkomstduur. Voor onze andere producten is het streven de zendingen binnen een dag af te leveren, dit is echter geen garantie.Helaas heeft u geen barcode doorgeven, waardoor ik de status en verzendwijze niet kan nakijken. Indien het inderdaad een spoedzending betreft, adviseer ik u de afzender een onderzoek te laten starten. Wanneer het geen spoedzending betreft, is een onderzoek pas mogelijk wanneer de overkomstduur meer dan 5 werkdagen is geweest.Op uw verzoek tot vergoeding van de gemaakte kosten kan ik niet in gaan. PostNL stelt zich niet aansprakelijk voor gemaakte telefoonkosten of gevolgschade. Ik hoop overigens dat u uw zending inmiddels in goede orde heeft ontvangen.Met vriendelijke groet,Francis