Opgelost door POSTNL: Pakket al 27 dagen in inklaringsproces

joink

Op 30-04-2015 brief ontvangen met verzoek toelichting bepalen inhoud en waarde pakket t.b.v. inklaringsproces. Overigens zijn waarde en beschrijving inhoud duidelijk aangeven op formulier transporteur (USPS). Sindsdien is het wachten op het pakket zonder duidelijkheid of prognose bezorging. Bellen klantenservice is duur (45 ct. / pm) en men kan eigenlijk niet veel doen behalve de status doorgeven. Deze informatie is ook via verzender/transporteur beschikbaar. Waarom wordt er in deze gevallen niet fysiek ingegrepen en betreffende pakket uitgelicht / onderzocht en bevinden gecommuniceerd?

Z.S.M. bezorgen en/of duidelijkheid status pakket (zoek geraakt, beschadigd, etc..)

Geachte heer Kuijpers,Graag help ik u verder met uw klacht. Ik begrijp dat u nog op een pakket uit het buitenland zit te wachten. Helaas heeft u de track and trace code niet toegevoegd aan uw verhaal, waardoor ik de betreffende zending niet kan bekijken. Ik kan op basis van uw adressen 1 zending uit het buitenland vinden die inmiddels is afgeleverd. Ik hoop dat dat hem is! (Anders kijk ik graag nog even mee aan de hand van de track and trace code).U kunt trouwens ook gratis contact met ons opnemen via onze website www.postnl.nl/klantenservice (chat, social media, contactformulier)Hiermee hoop ik u voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,
    An
    Beste PostNL medewerker,
    Dank voor uw reactie.
    Track & Trace zending: 3SEPG13520766 (USPS: CJ197988525US).
    Zending is nog niet geleverd en sinds 24/04 wachtend bij PostNL Inklaring.
    Geachte heer Kuijpers,Hartelijk dank voor het doorgeven van aanvullende informatie met betrekking tot uw pakket.Uit onze gegevens blijkt dat het inklaringsproces inmiddels is afgerond. De zending is echter blijven hangen na het inklaringsproces. Waar het pakket zich nu bevindt, kan ik u niet aangeven. Om u te kunnen vertellen wat er met de zending is gebeurd, is nader onderzoek nodig. Om uw klacht in behandeling te nemen heb ik nog meer informatie van u nodig.Zou u in een antwoord op dit bericht kunnen aangeven wat de inhoud van het pakket is en indien mogelijk de uiterlijke kenmerken ervan? Hoe meer informatie over de zending, hoe beter. Ik zie uw reactie graag tegemoet.Met vriendelijke groet,
    Raffika
    Beste PostNL medewerker,
    Het betreft een grote doos (± 50x50x50 cm) met één schuine zijde. Kleur van de doos is bruin zonder opdruk.
    Inhoud betreft oude plastic kuipjes.
    Geachte heer Kuijpers,

Ik zie dat u ook een email heeft gestuurd en dat het onderzoek voor u is gestart. U heeft hier vandaag nog een email ontvangen van mijn collega. Zodra er meer informatie beschikbaar is zal mijn collega u zo spoedig mogelijk contacteren. Ik wil u adviseren om verder contact via mijn collega te laten verlopen zodat we dit zo spoedig mogelijk voor u kunnen oplossen.

Lotte
    PostNL Klantenservice.
    Goede afhandeling klacht.
    Geen duidelijke eenduidige communicatie en/of vast aanpreekpunt.