Klacht POSTNL: Pakket al 4 dagen in afwachting :(

Klachtnummer
# 75681
Gebruiker
Chr1zzel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste,

ik heb reeds een bestelling gedaan bij een Amerikaanse webshop.
De webshop heeft deze bestelling snel verzonden, en ik was blij toen ik in MijnPakket zag dat deze bestelling ondertussen is aangekomen bij PostNL.

Echter staat deze zending al sinds Maandag op "Zending in afwachting".

Ik heb wel geduld, maar 4 dagen is wel erg veel.
Ik zou heel graag mijn pakketje willen hebben!

Ondertussen heb ik al een aantal keer richting de PostNL Twitter getweet, die naar iedereen lijken te reageren behalve mij. Vervelend om zo genegeerd te worden...

De oplossing

Ik wil gewoon heel erg graag mijn pakketje.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen