Klacht POSTNL: Pakket al 5 weken bij Customs

sad Niet opgelost
Ma

Een pakket ligt inmiddels al bijna 5 weken bij Customs. Ik hoor helemaal niks en kom met de track en trace niet verder. Is dit normaal? Als er wat is met het pakket of je moet invoerrechten betalen dan hoor je toch wat????

Ik wil weten waarom het daar nog steeds ligt en waarom ik niets hoor!

Ik snap inderdaad dat u graag wil weten wat er aan de hand is met deze zending. De zending lijkt nog steeds in de inklaring te liggen. Ik raad u aan om even gegevens in te vullen via www.postnl.nl/bva onder buitenlandse referentie EA310221659HK en binnenlandse referentie 3SEPGE4385955. Dan zou het binnen 4 werkdagen verwerkt moeten worden.