Klacht POSTNL: Pakket al 5 weken bij Customs

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 458634
Gebruiker
Ma
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Een pakket ligt inmiddels al bijna 5 weken bij Customs. Ik hoor helemaal niks en kom met de track en trace niet verder. Is dit normaal? Als er wat is met het pakket of je moet invoerrechten betalen dan hoor je toch wat????

Gewenste oplossing

Ik wil weten waarom het daar nog steeds ligt en waarom ik niets hoor!
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u graag wil weten wat er aan de hand is met deze zending. De zending lijkt nog steeds in de inklaring te liggen. Ik raad u aan om even gegevens in te vullen via www.postnl.nl/bva onder buitenlandse referentie EA310221659HK en binnenlandse referentie 3SEPGE4385955. Dan zou het binnen 4 werkdagen verwerkt moeten worden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen