Klacht POSTNL: Pakket al bijna 3 weken onderweg, nog steeds status vertraagd. Wanneer wordt het bezorgd?

Daantje13

Pakketje niet geleverd, staat 3 werkdagen vertraagd sinds 16 december!

Pakket bezorgen graag

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er vertraging is ontstaan bij de bezorging van uw pakket. Ik kan me voorstellen dat u de zending zo spoedig mogelijk wilt ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Door middel van uw Track & Trace-code heb ik de status gecontroleerd. Aan de hand van deze informatie kan ik niet direct vaststellen wat er is gebeurd. Om dit uit te kunnen zoeken zullen we een onderzoek moeten instellen. Enkel de afzender kan zo’n onderzoek instellen, omdat de afzender onze opdrachtgever is. De afzender heeft een overeenkomst met ons over de bezorging van het pakket en heeft ons betaald. U bent klant van de afzender en heeft met de verzender een afspraak over de levering van uw zending, u heeft de verzender betaald. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender voor meer informatie en een passende oplossing.

Daantje13
Het probleem is juist dat de verkoper niet reageert. Dit is dus geen oplossing, ik heb nog steeds mijn pakket niet en zit dus nu tussen postnl en een verkoper in, die allebei niets doen! Waarom kunnen jullie niet op verzoek van de ontvanger een onderzoek starten? Op deze manier is de ontvanger altijd de pineut! Oplossing is dat POSTNL alsnog een onderzoek start op verzoek van de ontvanger.