Klacht POSTNL: Pakket al een maand geleden in NL aangekomen maar nog niet geleverd?

Gebruiker1549373707

Pakketje uit China, is al sinds 24 april onderweg, en al sinds 29 mei in Nederland volgens de tracking info.

Laatste update op 10 juni: "The shipment is handed over in bulk, final acceptance of goods to be confirmed"

Wat is de reden dat het appekt maar niet wordt geleverd terwijl het al een maand in NL is?

NAgaan wat de reden van vertraging is

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u al enige tijd wacht op uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u wilt weten wanneer het pakket afgeleverd zal worden. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb de status voor u bekeken en volgens mijn informatie is het pakket op 10 juni bij ons in Nederland aangemeld. De zending is op dit moment nog niet verwerkt, ik kan hierdoor niet inschatten wanneer het pakket precies afgeleverd zal worden. Ik raad u aan af en toe de status te controleren via de website www.internationalparceltracking.com door daar de buitenlandse code (hoeft geen 3S- te zijn) in te vullen samen met uw postcode. Als uw pakket bij ons verwerkt is zal de status veranderen. Ik hoop uiteraard dat u het pakket snel in ontvangst kunt nemen.

Indien de levering van uw pakket te lang op zich laat wachten dan raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender. De verzender heeft een vervoersovereenkomst met de verzendende postdienst in het land van verzending en kan daar eventueel een onderzoek laten opstarten om de situatie verder te laten onderzoeken. Als geadresseerde heeft u een overeenkomst met de afzender over de levering van uw aankoop, u heeft de afzender betaald. Hij of zij kan u verder helpen met een oplossing. Ik hoop uiteraard dat u het pakket alsnog snel in ontvangst kunt nemen of dat u samen met de afzender tot een oplossing kunt komen.