Opgelost door POSTNL: Pakket al maand weg

content Opgelost
Corine1966

Half december een brief ontvangen van Post.nl of ik informatie wilde verschaffen over een zending. Keurig online alles ingevuld en betalingsbewijs als bijlage meegestuurd. Bevestigingsmail ontvangen op 14 december. Daarna compléte radiostilte. Bij "traceer mijn order" op Wish zie ik dat mijn pakket zich al wéken bevindt bij NLAMSA. Wát is daar in hémelsnaam de reden voor en waarom hoor ik hier niets meer over ?? Mijn adres is bekend (een brief voor meer info lukte wél),dus wat moet er nog gebeuren voor een goede ontvangst van mijn pakket ??????

Mijn pakket bij mij thuis !!!
En graag zo snel mogelijk ?

Geachte heer/mevrouw van Tilborg,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat u nog niet meer informatie over het betreffende pakket heeft. Graag reageer ik op uw bericht.

Uw pakket is na aankomst in Nederland verder gegaan met de code 3SRIMV4310692. Sinds 20 december was het pakket beschikbaar bij de afhaallocatie, omdat deze niet binnen twee weken is afgehaald is deze op 4 januari retour afzender gestuurd. Wij kunnen dit proces van retour sturen niet tegenhouden, daarom raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. De reden van retour zal ook op het pakket zelf vermeld staan.

Zou u aan kunnen geven of u rond deze periode wel een afhaalbericht voor dit pakket heeft ontvangen? Zo niet, dan maak ik hier graag melding van zodat dit met de bezorger besproken kan worden.

Voor toekomstige zendingen uit het buitenland raad ik u aan om de website www.internationalparceltracking.com in de gaten te blijven houden. Hier kunt u de buitenlandse tracking code invullen, zodra het pakket bij ons bekend is zal er via deze website meer informatie zichtbaar worden. Hier kunt u dan ook de bijbehorende 3S-code vinden, zodat u het pakket ook binnen Nederland verder kunt blijven volgen.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

René
    Corine1966
    Ik heb geen énkel bericht over dit pakket ontvangen, anders was deze klacht niet nodig geweest. Heel jammer dat dit zo gelopen is. Begrijp ik hieruit dat ik het pakket had moeten afhalen ? Ik heb verzendkosten aan de verkoper betaald en ga er dan wel vanuit dat het bezorgd wordt ?
    Geachte heer, mevrouw van Tilborg,

Uit uw bericht maak ik op dat u inderdaad geen kennisgevingen hebt ontvangen en derhalve uw pakket niet heeft kunnen ophalen. Dit is een jammerlijke situatie en ik wil hier dan ook mijn excuses voor aanbieden.

Voor het niet ontvangen van de kennisgeving heb ik een klacht aangemaakt op nummer 04121312. Hier zult u geen terugkoppeling over ontvangen, maar deze klacht zal intern besproken worden. Als u toch graag een reactie wilt, kunt u het beste over een week via http://postnl.nl/klantenservice. contact met ons opnemen over de, mogelijke, reactie.

Daarnaast is het inderdaad het geval dat u het pakket af had moeten halen, maar dit is logischerwijs bemoeilijkt door het uitblijven van de kennisgeving. Hier wil ik dan ook, nogmaals, mijn excuses voor aanbieden. Ik hoop dat uw contact met de afzender voorspoedig verloopt.

Ik hoop u met dit bericht voldoende geïnformeerd te hebben.

Rodney
    PostNL

Corine1966
Die is er niet, het pakje is retour afzender en nu ben ik daar mee in overleg. Helaas géén ophaalbericht ontvangen en daardoor dus nu geen pakje. Wél excuses en wat kan ik anders doen dan die accepteren...