Klacht POSTNL: Pakket al weken in transit

Pnb12345

Ik heb op 23 mei een pakket naar Engeland verstuurd maar het pakket is NOGSTEEDS niet aangekomen. Dit kan echt niet! Mijn pakket ligt al weken in transit. Wat hebben jullie met mijn pakket gedaan? De geadresseerde wacht al erg lang. Wij verdenken PostNL van diefstal.
De klantenservice helpt mij ook voor geen meter. Hoe moeilijk is het om een pakket te bezorgen? Ik heb contact gehad met het postbedrijf in Engeland maar zij hebben nog niks ontvangen van PostNL. Inmiddels al een onderzoek laten starten maar ik weet dat het niks gaat opleveren.

Pakket z.s.m bezorgen of retour sturen! Anders geld terug. Ik heb € 20 betaald om het pakket te laten bezorgen en vervolgens dit???

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig te vernemen dat een door u verzonden pakket nog niet is aangekomen bij de geadresseerde in Engeland. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens zie ik dat u ook reeds via een ander kanaal contact met ons heeft opgenomen en dat er een onderzoek is opgestart. Ik heb geen inhoudelijke informatie over het verloop of de verdere afhandeling van het onderzoek, zodra er nieuws is zal de behandelaar van het onderzoek contact met u opnemen, dit zal uiterlijk maandag 19 juni zijn. Ik hoop uiteraard dat deze vervelende situatie snel naar tevredenheid opgelost zal worden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Tamar