Klacht POSTNL: Pakket al weken zoek

tijsseling

Pakket is al weken zoek. PostNL reageert niet. Ze zeggen steeds dat ze geen informatie van mij krijgen maar dat is helemaal niet zo!!!!! Ik heb alle informatie al 50 keer opgestuurd met bewijzen.. onder deze smoes wimpelen ze mijn klacht af.
Wat onbeschoft is dit!!!!!!

Pakket zoeken of vergoeden. Waarde €132,50. Ze gebruiken nu steeds de smoes dat ze geen. Informatie krijgen. Maatdat is niet zo. Ik heb alle informatie al 20 keer aan ze opgestuurd met bewijsstukken.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden pakket niet is aangekomen bij de geadresseerde. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik kan me voorstellen dat u duidelijkheid en een oplossing wilt. Graag reageer ik op uw bericht.

Door middel van uw gegevens heb ik alle informatie gecontroleerd. We hebben op 21 juli het volgende bericht gestuurd als reactie op uw klacht met klachtnummer 465504:

“Door middel van uw informatie heb ik het onderzoek inmiddels kunnen opstarten en onze onderzoeksafdeling zal de behandeling overnemen. Zij zullen binnen uiterlijk 25 werkdagen contact met u opnemen om een update te geven over de stand van zaken in het onderzoek en de verdere gang van zaken”

Het onderzoek is in gang gezet, u hoeft geen informatie meer aan te leveren. Door de huidige drukte is de reactietermijn voor een onderzoek langer dan gebruikelijk. Ik kan dit tot mijn spijt niet versnellen. Mijn excuses voor de ontstane overlast.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

tijsseling
Tot nu tot is PostNL niet te bereiken geweest en hebben ze geen fatsoenlijk antwoord gegeven. Ik heb alle informatie al 40 keer doorgegeven. Er is vanaf halverwege juni nog steeds niks gebeurd. Pakket ter waarde van €132.50 willen ze niet vergoeden.