Klacht POSTNL: Pakket al weken zoek. Moet vergoed worden

tijsseling

Pakket al weken zoek. Moet vergoed worden

Pakket vergoeden ter waarde van $132.50

tijsseling
    Pakket is al weken zoek!!!!!postnl is op geen enkele manier bereikbaar. Ze moeten dit pakket vergoeden ter waarde van €132.50.
    Ik vind het ronduit schofterig dat PostNL niet reageert.
    tijsseling
    Ik vind het ronduit schofterig dat PostNL niet reageert.
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden pakket niet is aangekomen bij de geadresseerde. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik kan me voorstellen dat u duidelijkheid en een oplossing wilt. Graag reageer ik op uw bericht.

Door middel van uw informatie heb ik de gegevens gecontroleerd, ik zie dat er reeds een onderzoek is opgestart om uit te zoeken wat er met het pakket aan de hand is. Door de huidige drukte is de reactietermijn voor een onderzoek langer dan gebruikelijk. Ik kan dit tot mijn spijt niet versnellen en verwacht dat u uiterlijk 25 augustus bericht zult krijgen over de stand van zaken in het onderzoek. Mijn excuses voor alle ontstane overlast.

Geen oplossing!!

2. Stuur een juridische brief