Klacht POSTNL: Pakket al weken zoek. Moet vergoed worden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 465526
Gebruiker
tijsseling
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Pakket al weken zoek. Moet vergoed worden

De oplossing

Pakket vergoeden ter waarde van $132.50

3 reacties

  1. Auteur
    tijsseling
    Datum
    Pakket is al weken zoek!!!!!postnl is op geen enkele manier bereikbaar. Ze moeten dit pakket vergoeden ter waarde van €132.50.
    Ik vind het ronduit schofterig dat PostNL niet reageert.
  2. Auteur
    tijsseling
    Datum
    Pakket is al weken zoek!!!!!postnl is op geen enkele manier bereikbaar. Ze moeten dit pakket vergoeden ter waarde van €132.50.
    Ik vind het ronduit schofterig dat PostNL niet reageert.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden pakket niet is aangekomen bij de geadresseerde. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik kan me voorstellen dat u duidelijkheid en een oplossing wilt. Graag reageer ik op uw bericht.

    Door middel van uw informatie heb ik de gegevens gecontroleerd, ik zie dat er reeds een onderzoek is opgestart om uit te zoeken wat er met het pakket aan de hand is. Door de huidige drukte is de reactietermijn voor een onderzoek langer dan gebruikelijk. Ik kan dit tot mijn spijt niet versnellen en verwacht dat u uiterlijk 25 augustus bericht zult krijgen over de stand van zaken in het onderzoek. Mijn excuses voor alle ontstane overlast.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
tijsseling
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen