Klacht POSTNL: Pakket al weken zoek

tijsseling

Klacht ingediend bij PostNL en klachtencompas. 20 mails gestuurd. Maar blijken allemaal noreply mailadressen te zijn.
Pakket is al weken zoek bij PostNL.
Ter waarde van €€132,50

Geld aan mijn klant terugbetalen
Ik heb alle informatie allang 10 keer doorgegeven! Ook hoe de doos eruit ziet en de inhoud. Ik heb hier al 20 mails over gestuurd. Betaal de €132,50 terug!!!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw de bezorging van uw zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de verzendcode heb ik geprobeerd te achterhalen waar uw zending is, maar dit is me helaas niet gelukt. Ik kan me voorstellen dat u meer duidelijkheid wilt en dat u zich zorgen maakt. Ik laat daarom voor u uitzoeken waar uw pakket momenteel is. Om hier een onderzoek naar op te starten ontvang ik graag nog de volgende gegevens van u
    - De voorletter(s) en achternaam van de ontvanger;
    - Een beschrijving van de inhoud van de zending;
    - Een beschrijving van het uiterlijk van de zending;
    - Uw e-mailadres.

De aanvullende informatie kunt u verstrekken via een reactie. Als wij deze gegevens van u hebben ontvangen zullen wij uw klacht in behandeling nemen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice

tijsseling
    Ik heb al 20 e-mails gestuurd naar PostNL en klachtencompas. Maar alles schijnt noreply te zijn. De e-mails die wel verstuurd zijn naar PostNL worden nooit beantwoord.
    Ik wil dat mijn klant zijn geld terug krijgt €132.50.
    PostNL moet geld terugbetalen van zoekgeraakt pakket ter waarde van €132.50
    Pakket moet vergoed worden ter waarde van .$ 132.50
    Geld terugbetalen
    Geld terugbetalen

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Ik begrijp uiteraard dat u zich zorgen maakt en het spijt me dat eerder contact met de klantenservice niet prettig is verlopen, maar ik kan u alleen maar verder helpen als u de informatie waar we om hebben gevraagd nog door wilt geven.

Ik zie overigens dat dit pakket onverzekerd is verzonden. We kunnen een onderzoek laten instellen, maar het is niet mogelijk om in aanmerking te komen voor een vergoeding. Ik zie uw reactie met de gevraagde informatie graag nog tegemoet. Dit kunt u als privé bericht doorgeven.

tijsseling
    U vraagt om gegevens die in de bijlagen staan.
    kunt u niet lezen???????
    Het was een bruine doos. Hoe die precies eruit zag weet ik niet meer. Er zitten doosjes Montalin in.
    Mijn e-mail adres is
    liana.tijsseling@gmail.com
    U vraagt iedere keer dezelfde vragen!!!!! Ik heb alles al 20 keer doorgegeven. Lees de bijlagen!!!! Als u niet terug betaald dan zorgt u er maar voor dat het pakket afgeleverd wordt. Anders ga ik aangifte doen. En ga ik naar de geschillen commissie over deze schandalige klanten service!!!

Bedankt voor uw bericht. In de bijlages was inderdaad een deel van de informatie te vinden, wat miste was echter nog een omschrijving van de inhoud en verpakking. Deze informatie is essentieel voor het opstarten van een onderzoek. Door middel van uw informatie heb ik het onderzoek inmiddels kunnen opstarten en onze onderzoeksafdeling zal de behandeling overnemen. Zij zullen binnen uiterlijk 25 werkdagen contact met u opnemen om een update te geven over de stand van zaken in het onderzoek en de verdere gang van zaken.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.