Klacht POSTNL: Pakket beschadig en geen positive reactie van postnl

shemoo

Ik heb pakket verstuurd, maar deze is door postnl beschadig en naar mij terug gebracht.pakket was niet verzekerd dus ik kreeg helemaal nix vergoed. Maar waroom krijg geen geld (13 eur) terug voor bezorkosten die zijn niet gedaan?

Ik wil minstens 13 eur voor verznedkosten die heb ik betald

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Excuses dat dit pakket is beschadigd. Deze is wel de ontvanger aangekomen zie, omdat het een standaard zending is kan ik u helaas geen vergoeding aanbieden. Ik zie dat er via een ander kanaal een melding van is gemaakt, het wordt dus besproken met de bezorger dus ik ga ervan uit dat het niet weer gebeurt.

shemoo
Geen oplossing aangeboden