Klacht POSTNL: Pakket beschadig en geen positive reactie van postnl

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 415984
Gebruiker
shemoo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb pakket verstuurd, maar deze is door postnl beschadig en naar mij terug gebracht.pakket was niet verzekerd dus ik kreeg helemaal nix vergoed. Maar waroom krijg geen geld (13 eur) terug voor bezorkosten die zijn niet gedaan?

De oplossing

Ik wil minstens 13 eur voor verznedkosten die heb ik betald

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Excuses dat dit pakket is beschadigd. Deze is wel de ontvanger aangekomen zie, omdat het een standaard zending is kan ik u helaas geen vergoeding aanbieden. Ik zie dat er via een ander kanaal een melding van is gemaakt, het wordt dus besproken met de bezorger dus ik ga ervan uit dat het niet weer gebeurt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
shemoo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing aangeboden
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen