Klacht POSTNL: Pakket beschadigd door postnl

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 363190
Gebruiker
Mustafa
Datum
2 reacties

Details

De klacht

PostNL heeft pakket bezorgd
Pakket is beschadigd en ik kan product nu niet meer goed gebruiken
Flighcase van muziekinstrument is kapot
Wieltje is kapot van de flightcase

De oplossing

100€ schadevergoeding om nieuw flightcase te kopen

Bijlagen

2 reacties

  1. Auteur
    Mustafa
    Datum
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket beschadigd is aangekomen, waardoor u het product niet meer goed kunt gebruiken. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik alle gegevens gecontroleerd. Volgens mijn informatie heeft u reeds contact met onze Klantenservice opgenomen. Er is een klacht gemeld bij de bezorgafdeling zodat dit bij hen onder de aandacht wordt gebracht en wordt besproken. Over de schade raad ik u aan contact op te nemen met de afzender van het pakket.

    De afzender is onze opdrachtgever en klant, de verzender heeft een overeenkomst met ons gesloten bij verzending van het pakket. U heeft een overeenkomst met de afzender over uw aankoop. Alleen de afzender kan in bepaalde situaties eventueel in aanmerking komen voor een vergoeding, dit kan alleen indien het gaat om een verzekerd pakket en uw zending is tot mijn spijt een onverzekerd pakket geweest. Ik raad u aan om over deze situatie contact op te nemen met de afzender en hoop uiteraard dat u hierin samen tot een oplossing kunt komen. Het spijt me dat ik hierin verder niets voor u kan betekenen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mustafa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen