Klacht POSTNL: pakket beschadigd tijdens verwerkingsproces
Details
Klacht
Vandaag ontving ik een pakket uit de USA. Helaas bleek niet alleen de doos maar ook de hoes van de aldaar bestelde langspeelplaat te zijn beschadigd. Ik kreeg de indruk dat tijdens het verwerkingsproces iemand getracht heeft deze te openen. De doos en een deel van de hoes waren geraakt door een scherp voorwerp (mes of schaar). De post plakt een sticker op de doos met de tekst uw postzending is open geraakt tijdens het verwerkingsproces etc.Ik vind dit niet kunnen. Ik hoop dat de post dit keer mijn klacht serieus neemt want de vrees die ik in mijn klacht van midden december 2017 uitte dat zij onzorgvuldig omgaan met pakketten tijdens inklaring blijkt helaas vandaag waarheid te zijn geworden. Kortom diep teleurgesteld en absoluut geen vertrouwen in het sorteercentrum. Bovendien tracht post nl alles af te schuiven op de bezorgers. Die mensen werken keihard. Nee het bestuur vormt het probleem
Gewenste oplossing
financiele tegemoetkoming- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.