Klacht POSTNL: pakket beschadigd tijdens verwerkingsproces

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 299479
Gebruiker
hk77
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vandaag ontving ik een pakket uit de USA. Helaas bleek niet alleen de doos maar ook de hoes van de aldaar bestelde langspeelplaat te zijn beschadigd. Ik kreeg de indruk dat tijdens het verwerkingsproces iemand getracht heeft deze te openen. De doos en een deel van de hoes waren geraakt door een scherp voorwerp (mes of schaar). De post plakt een sticker op de doos met de tekst uw postzending is open geraakt tijdens het verwerkingsproces etc.

Ik vind dit niet kunnen. Ik hoop dat de post dit keer mijn klacht serieus neemt want de vrees die ik in mijn klacht van midden december 2017 uitte dat zij onzorgvuldig omgaan met pakketten tijdens inklaring blijkt helaas vandaag waarheid te zijn geworden. Kortom diep teleurgesteld en absoluut geen vertrouwen in het sorteercentrum. Bovendien tracht post nl alles af te schuiven op de bezorgers. Die mensen werken keihard. Nee het bestuur vormt het probleem

Gewenste oplossing

financiele tegemoetkoming
Geboden oplossing
geen enkele oplossing. Post nl sluit eenzijdig de discussie
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Knoben,

    Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat zowel de doos als de hoes van uw ontvangen LP beschadigd is binnen gekomen. Namens PostNL wil ik hiervoor mijn excuses aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat er precies met de zending is gebeurd en waar deze beschadigd is geraakt, kunnen we vanuit hier niet nagaan. De afzender is verantwoordelijk voor de wijze van verzending en een goede verpakking. Daarom wil ik u vragen om contact op te met de afzender voor een gepaste oplossing. Ik heb uiteraard wel een klacht aangemaakt zodat dit met de verantwoordelijke medewerkers besproken kan worden en we onze dienstverlening kunnen verbeteren. U ontvangt hier geen terugkoppeling van, maar hopelijk kunnen we zo herhaling voorkomen.

    Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen