Klacht POSTNL: Pakket beschadigd. Beland in depot doordat er geen afzender op staat. Afzender begint niks!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 289000
Gebruiker
Corriene
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket is op 27 dec naar mij gestuurd. Doos werd door PostNL beschadigd. Staat geen afzender op doos. Doos komt in depot. Daar komen we 5 Jan achter. Vervolgens kan ik niks beginnen want PostNL doet zaken met de afzender. De afzender moet contact opnemen. Heeft deze gedaan. En aangegeven dat zending zsm naar mij toe moet!!!!! Daarna wordt onderzoek gestart. Verschillende keren gebeld en er zit geen vooruitgang in. Onderzoek was vrijdag 12 januari nog niet gestart!!! Nu vandaag weer gebeld. Ze zeggen dat onderzoek gestart is. Maar kunnen nog steeds niet zeggen hoe lang het gaat duren!!! Ik heb 75,00 + verzendkosten aan afzender betaald! Maar ze doen alles via de afzender. Hoe raar kan het gaan!!!! Deze heeft het geld, maakt diegene dus niks uit al duurt het weken! Als antwoord krijg je in buitenlands Nederlands; dit is de procedure, zo is de procedure, zal ook wel volgens procedure zijn!!! Rare situatie hoe ze met spullen van anderen omgaan, daar bij PostNL!!

De oplossing

Pakket zo spoedig mogelijk bij geadresseerde bezorgen!!!!!!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer De Bruin,


    Bedankt voor het plaatsten van een bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat zending 3SBSIS437481038 nooit door u ontvangen is. Hierover het volgende.

    Ten eerste mijn oprechte excuses voor al het ervaren ongemak. Zodra een bestelling is afgerond, is de afzender van dit pakket onze opdrachtgever. Net zoals de afzender en u een overeenkomst hebben. In dit geval kan de afzender, onze opdrachtgever, namens u een onderzoek opstarten. Dit is inmiddels gebeurd onder casenummer 04025845.

    Alle communicatie over dit onderzoek verloopt via de afzender. De afzender dient u hierover te informeren. Als er nog vragen zijn/en of klachten, adviseer ik de afzender om te reageren op de e-mail van 17 januari jl.

    Ik hoop u hiermee voldoen te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice


    Met vriendelijke groet,
    Sandra
    PostNL


Uiteindelijke oplossing

Auteur
Corriene
Datum
Uiteindelijke oplossing
ZOJUIST GEHOORD DAT HET PAKKET VERMIST IS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! CONTACT OPNEMEN MET DE AFZENDER. HOE BELACHELIJK, DIE HEEFT 85,00 VAN MIJ ONTVANGEN EN GAAT DAT HEUS NIET TERUGBETALEN. POSTNL KAN DUS GEWOON ALLES DOEN...JE STAAT MACHTELOOS!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen