Klacht POSTNL: Pakket bestaat niet volgens post.nl

marjann

Ik heb zondag een pakket ingeleverd ter verzending en een track en tracé gekregen. Nu bestaat er geen zending met dit tracking nummer. Ik eis schadevergoeding. Wat een vreselijk bedrijf. Ik stap vanaf nu over naar een ander bedrijf want het gaat keer op keer fout

Schadevergoeding

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging en het niet kunnen traceren van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat u uw pakket niet kunt traceren. Ik heb het ook geprobeerd, maar geen informatie gevonden op deze Track & Trace code. Ik wil u verzoeken om navraag te doen bij de geadresseerde om te vragen of het pakket daar inmiddels al is aangekomen. Mocht dit niet het geval zijn dan zou ik graag een onderzoek voor u willen instellen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is uw e-mail adres?

-Wat is de naam van de geadresseerde? Ik ontvang tevens graag zoveel mogelijk informatie over het uiterlijk en de inhoud van het pakket.

Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze
    Klantenservice via www.postnl.nl.